𝗛𝗮𝗻•𝗦𝗞𝗭•

113 13 2
                                    

Egész héten a pénteket vártam a legjobban. Lehet ez nem meglepő egy diáktól,de elterveztük pár osztálytársunkkal,hogy elmegyünk iskola után egy karaoke bárba énekelni,hogy szórakozzunk kicsit.

Már tűkön ülve vártam,hogy kicsengessenek végre az óráról,amikor végre valahára megszólalt a csengő hangja.
Mindenki szedelődzködni kezdett,így követve mindenki más példáját én is gyorsan elkezdtem pakolni a táskámba.

Pakolás közben éreztem,hogy valaki megállt a padom mellett,mire felnéztem rá. -Han Jisung?- Néztem a fiúra értetlenül,majd felvettem a táskámat a földről. Nem értettem miért állt a padomnál,de egyre kínosabban kezdtem érezni magam a közelsége és a csönd miatt,így megszólaltam. -Esetleg..szeretnél valamit?
-Csak bevártalak,mert úgy tudom te is jössz karaokézni!- Ekkor kínos mosoly ült az arcomra. -Huh? Igen megyek,de..te is velünk tartasz?- Kérdeztem,mire elnevette magát. -Igen! A többiek azt mondták,hogy leginkább te szeretnéd,hogy menjek vagy..nem így van? - Köpni nyelni nem tudtam hirtelen ettől a mondatától, így csak rántottam egyet a már vállamon lévő táskán. -Induljunk! A többiek már várnak ránk. - Amikor kiértünk a suliból,már láttam a többieket,hogy milyen sunyi vigyorral néznek minket. Végig ezt tervezhették. Már bánom,hogy elmondtam nekik,hogy szerelmes vagyok Han-ba,de már késő bánat.

Amikor a bárba értünk mindenki levágta magát a neki tetsző helyre,majd megbeszéltük,hogy ki szeretne lenni az első vállalkozó. Seungminre esett a választás és miután kiválasztotta a dalt kezdődhetett az éneklés. Órákon keresztül voltunk a bárban és egy privát bulit csapva táncoltunk és énekeltünk míg ki nem dőlt a csapat.
A barátaink közül páran már bevágták a szunyát és voltak olyanok is akik a díványon szétfolyva figyelték az eseményeket. Én a mikrofonomat szorongatva válogattam a zenék között amikor Han mellém ült és rá bökött egy dalra. Az Everytime-ot választotta Chen(Exo) és Punch-tól. Elindította a dalt,majd megfoga az egyik kezem és felhúzott maga mellé. Hirtelen lélegezni is elfelejtettem, így kicsit lemaradva a saját szövegemtől,de elkezdtem énekelni. Nem mertem rá nézni,így erősen koncentráltam a szövegre,pedig ismertem a dalt.
Éneklés közben majdnem kiugrott a szívem a helyéről,hisz minden ami elhangzott a számból igazak voltak. A dalban elmondottak voltak az igazi érzéseim felé. Miután befejeztem a részem Han következett. Amikor bele kezdett az éneklésbe egyenesen a szemeimbe nézett,így úgy véltem,hogy talán nekem énekli ezt a dalt. A hangja gyönyörű volt. Tudtam,hogy jól tud rappelni,hisz már hallottam egy iskolai tehetség kutatón,de azt,hogy ilyen jól énekel azt nem gondoltam volna. Teljesen elvarázsolt az egész lénye,így csak lefagyva néztem őt és hallgattam a hangját. Egy idő után letette a mikrofon,majd közelebb lépett hozzám. A különböző színekben cikázó fények mindkettőnk arcát megvilágították,miközben a háttérben még mindíg szólt a dal. Lassan megfogta a kezem,majd a mellkasához emelte,így érezhettem szíve gyors dobbanásait. -Ez a jele annak,hogy mennyire beléd vagyok esve!- Csak némán néztem a szemeibe,mire elmosolyodott. -Lennél a barátnőm..?-Tette fel a kérdést egy kis bizonytalansággal a hangjában,én pedig habozás nélkül a nyakába ugrottam.-Igen,boldogan!- Sajnos arra nem számítottam,hogy ezt a még ébren lévő osztálytársaink végig nézték,így hát elkezdtek tapsolni. De már nem bántam semmit,csak az volt a fő,hogy mindketten boldogok voltunk ebben a pillanatban.

TLilla19 köszönöm a türelmed és a kérést! Remélem elnyeri tetszésed az oneshot!💕

☆𝐤𝐩𝐨𝐩 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬☆ [ Kérések:nyitva]Where stories live. Discover now