Vakáció.
Ennek az egy szónak a hallatára mindenki azonnal a tengerpartra, vagy egy fancy szállodába képzeli magát, miközben lazít és egy koktélt szürcsölget.Te is ezt tetted, miközben a munkahelyeden az asztalodnál ülve a naptáradat nézegetted. A kezedbe vetted, hogy leolvasd újra és újra azt az egy szót, amit az egyik dátumhoz írtál. "JEJU". Mosolyogva lendültél vissza az álomvilágodba, hisz már csak pár óra és haza mehetsz csomagolni, na meg megszabadulsz a főnöködtől is aki állandóan az irodájába rendel téged mindenféle kéréssel.
-Ms.T/N kérem jöjjön az irodámba!- Szólalt meg a melletted lévő hangszóróból a főnököd hangja, mire megforgattad a szemed és a megfelelő gombot megnyomva, vissza szóltál, hogy azonnal ott leszel. Az iroda felé néztél, ahol az ablaknak köszönhetően tisztán rá láttál a főnöködre, Mr.Min-re. Az asztalánál ült és olvasgatott valamit, amikor hirtelen feléd nézett, amitől teljesen megrémültél, szóval felpattantál a székből és elindultál az irodája felé.
~Time skip~
Az órádra pillantva boldogan pattantál fel az asztalodtól, majd gyorsan összekapva a cuccaidat, elköszöntél a még ott lévő kollégáidtól és elindultál kifelé a munkahelyedről. Amikor elértél a kijárathoz, szinte már ujjongva és táncolva léptél ki a fotocellás ajtón. A tánccal még az épületen kívül sem álltál meg, hisz boldog voltál, hogy most végre szabad vagy...vagyis csak azt gondoltad, hogy szabad vagy.
~Jejura érkezés napja~
Nem is emlékszel arra, hogy mikor vigyorogtál ennyit utoljára, de nem is érdekelt téged jelen esetben, hisz épp a szálloda recepciójánál álltál, hogy elfogalhasd végre a szobádat. Ahogy az ajtók felé néztél, ahol a hatalmas ablakok miatt látszódott a tengerpart, elfogott a határtalan boldogság. Végre csakis magaddal kell foglalkoznod és senki mással.
-Tessék hölgyem itt a kulcsa és ha bármire szüksége van kérem forduljon hozzám!- A recepciós hangja vissza hozott téged a valóságba, mire mosolyogva felé fordultál és átvéve a kulcsot bólintottál.
-Köszönöm szépen!- Mondtad egy meghajlást követöen, majd a bőröndöd fogójára markolva, már indultál volna a liftekhez, amikor egy ismerős arcot láttál meg magad előtt.
-M-Mr.Min?!- Csodálkoztál el, amikor megláttad a főnöködet magad előtt. Azt hitted, hogy ez csak egy rossz álom és megdörzsölted a szemed, hátha eltűnik,de nem, még mindig ott volt és téged nézett, de semmi érzelmet nem tudtál leolvasni Mr.Min arcáról.
-Ne vegye tolakodásnak uram..de megkérdezhetem, hogy mit keres itt?- Vontad kérdőre,miközben próbáltál kedves maradni és elnyomni a feltörni készülő haragodat.
-Van egy kis dolgom itt és mindig ezen a helyen szállok meg, ha Jejura jövök. Meg is lepődtem, hogy itt is összehoz minket a sors!- Elmosolyodtál, de ez nem a boldog mosolyod volt. Ez a "hátam közepére sem kívánlak" mosoly volt.
-Remélem élvezni fogja az itt töltött időt uram!- Mondtad, majd meghajoltál és elsétáltál mellette. Magadat és őt, na meg a világot szidva léptél be a megérkező liftbe, de amikor megfordultál láttad, hogy a főnököd még mindig csak ott áll és téged néz.
-Milyen fura alak..kár, hogy ilyen jól néz ki..- Motyogtad, majd az ajtó bezáródott, így eltakarva téged a főnököd tekintete elől.
A következő pár órában egyáltalán nem is gondoltál a főnöködre. Elfoglaltad a szobádat, berendezkedtél, majd rendeltél magadnak valami finomságot és kiültél az erkélyre,hogy a gyönyörű kilátásban gyönyörködj.
YOU ARE READING
☆𝐤𝐩𝐨𝐩 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬☆ [ Kérések:nyitva]
RomanceHa szereted a rövid történeteket a kedvenc idoljaiddal, akkor ez a könyv neked való! [KÉRÉSEK NYITVA]