Rosé, sadece yeni bitirdiği yatılı okulundan ayrılıp düzgün bir iş ve ev bulup kendi ayaklarının üzerinde durmak isteyen genç bir kızdı, ama aniden hayatına giren ve hayatını tamamen değiştirecek olan bir mafya var, Madam Lalisa.
Bugünde gazeteden hiçbir iş çıkmadı ne yapacağım ben ömrüm boyunca Jennie'nin evinde kalamam kızında düzenini bozdum artık iş bulmam lazım.
‹+›
Yolda ilerlerken gözüme çarpan ilan ile bir adım geri attım.
"Temizlikçi aranıyor!
İlanı gören bu numarayı arasın lütfen **6**5*7*5
Şartlar
•İşini düzgün yapacak
•Vaktinde gidip gelecek
•İşini yaparken etrafı kurcalamayacak
Yiyecek içecek ve kalacak yer verilir"Hemen telefonuma sarılıp numarayı aradım.
Hizmetli: Alo buyurun bayan Kim'in evi.
Rosé: Ben temizlikçi ilanı için aramıştım.
Hizmetli: Size bir adres söyleyeceğim oraya gelin bayan Kim ile konuşun.
Rosé: Peki adresi verin.
Hizmetli: **** sokak, no ** Kime sorsanız söyler bayan Kim'in evi.
Rosé: Teşekkürler iyi günler.
Telefonu kapatıp ufak bir sevinç çığlığı attım. Tamam temizlik işi pek de bana göre değil ama para biriktirip ev tutana kadar bunu yapmaya mecburum.
‹+›
Rosé: Pardon ben bayan Kim'in evini arıyorum acaba-
Kadın: Şuradan sağa dönün sokaktaki en büyük ev hemen fark edersiniz.
Rosé: Teşekkürler.
Sokağı döndüğüm anda diğer küçük evlerin yanındaki bu "malikâne" diyebileceğimiz türden kocaman, bahçeli ev hemen fark ediliyordu. Han kapısına benzer büyük bahçe kapısını aralayıp ana kapının zilini çaldım.
Hizmetli: Buyurun kimsiniz?
Rosé: Benimle telefonda görüşmüştünüz.
Hizmetli: Ah evet hatırladım içeri geçin.
İçeri girdiğimde gözlerimi altın işlemeli detaylar, kırmızı kadife halılar ve değerli antik eşyalardan alamadım, bu ev adeta saray gibi dekore edilmişti.
Hizmetli: Bu taraftan yukarı çıkın.
Rosé: Tabii.
Yukarı çıktığımda uzun koridorda ki odaların birinden bir ses geliyordu.
Kim: Bu Zoe fazla olmaya başladı Lisa.
Manoban: Haklısın onunda ipini çekme vakti geldi.
Gözlerim kocaman açılmıştı yoksa gerçekten birini mi öldürecekler? Saçmalama Rosé kendi kafanda kuruyorsun.
Hizmetli: Müsait misiniz efendim?
Kim: Ne var.
Hizmetli: İlan için gelen var.
Kim: Al içeri.
Kapıyı açtı içeri girerken kocaman bir odanın içerisinde bir sürü kitaplık, antika dekorlar ve büyük bir çalışma masası vardı. Masanın başında dalgalı saçlarını yarım toplamış, beyaz gömleğin üstüne siyah korse elbise giyen bir kadın vardı. Karşısında siyah uzun saçlı beyaz gömlek üzerine siyah bir ceket giyen bol pantolonlu bir kadın daha vardı gözleri hep üzerimdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madam L. || Chaelisa -prklnaaa-
Fanfiction... Rosé, sadece yeni bitirdiği yatılı okulundan ayrılıp düzgün bir iş ve ev bulup kendi ayaklarının üzerinde durmak isteyen genç bir kızdı, ama aniden hayatına giren ve hayatını tamamen değiştirecek olan bir mafya var, Madam Lalisa. [Chae&Lisa]