8-cilekli lolipop

265 20 6
                                    

"ben..üzgünüm"diyebildi beomgyu hıçkırıklarının arasından "bak tamam senden pek haz etmiyor olabilirim ama sonuçta arkadaşız?"dedi yeonjun arkadaşız demek biraz içini burkmuştu ama öyleydiler sadece iki arkadaş...
beomgyu yeonjunun kollarının arasında bir süre daha aynı şekilde ağladıktan sonra kızarmış ve şiş gözlerini silip geri çekildi "ne olduğunu anlatmak ister misin?" demişti yeonjun ama beomgyu"ailevi" diye geçiştirmişti tabi ki yeonjunun da gitmeye pek niyeti yoktu onu dinlemek istiyordu"emin misin?" "babam.." diye söze girdi beomgyu "babam tam bir orospu çocuğu" yeonjun bunu duyunca yerinde dikleşti yani o morlukların sebebi babasımıydı sonra devam et anlamında başını salladı "normalde babamla zaten pek görüşmezdim ama dün yanına çağırdı ve gitmek zorunda kaldım,gittiğimde sarhoştu ilk önce tokat attı sonra" beomgyu durdu ve boynunu gösterdi"olanlar oldu işte" yeonjun beomgyunun boynunu incelerken gözlerinin dolduğunu hissetti aklına eski zamanları geldi ama hayır şuan zamanı değildi şuan onun yanında olmalıydı yeonjun hemen dolan gözlerini sildi ve beomgyu ya tekrar sarıldı "ben..ben ne diyeceğimi bilemiyorum tek bildiğim o şerefsizi öldürmek istediğim,özür dilerim o piç için,sana bunları yaşattığı için,söz veriyorum bir daha böyle şeyleri yaşamayacaksın"diyebildi yeonjun neden bilmiyordu ama onun yanında olmak ve ona sahip çıkmak istiyordu "evine bırakmamı ister misin?"diye sordu yeonjun "yok sağol ben kendim gitsem daha iyi olur"dedi beomgyu eve gidip kafa dinlemek istiyordu "peki o zaman görüşürüz kendine iyi bak ve eğer o piç sana dokunursa beni ara tamam mı" beomgyu yeonjunun onla bu kadar ilgilenmesini düşündü acaba neden birden bire benimle bu kadar ilgenir oldu diye geçirdi aklından "tamam o zaman görüşürüz ve tekrardan teşekkür ederim" yeonjun gülümsedi "rica ederim"dedi ve beomgyu gözden kaybolana kadar arkasından onu izledi garip hissediyordu yeonjun kendine gelmeye çalıştı,düşündüğü şey olamazdı değil mi..?

yeonjun işlerini halletmiş evine gelmişti bir süre kkamiyle ilgilendikten sonra telefonu eline alabilmişti

yeonjun
hi gayss

kamalim yapmaz<3
uu kimleri goruyorum

eticinnie
kimleri?

kamalim yapmaz<3
babani

eticinnie
selamimi soylersin

kamalim yapmaz<3
aleykum selam

yeonjun
bugun cikista beom|
bugun cikista|
of babanciligi kesin lutfen

eticinnie
tamam abim

yeonjun
bu aksam musait misiniz

kamalim yapmaz<3
uzgunum hyung ama aksam
aile yemegi varmis gelemem:/

eticinnie
lix ile bulusucaktim ama
onemli biseyse gelebilirim?

yeonjun
yok sorun degil
keyfinize bakin siz

kamalim yapmaz<3
kendine iyi bak hyung
simdi gidiyorum ama
sik sik yazarim merak etme
(i=ı yanlis anlama hyungum)

eticinnie
sik sik
kimi kimi
karabiberi

yeonjun
gercekten diyecek bisey bulamiyorum
sana huncin...
ve kamalim tesekkur ederim
hatani duzelttigin icin hehe:)

cayimi hangi serefsiz caldi?! [beomjun]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin