12-kitapcigim nerde aq

217 19 14
                                    


[ne babani gotten mi]

yeonjun
hi gays

kamalim yapmaz<3
zil caldi aq
ders yok mu sizin

eticinnie
bos

yeonjun
yok arcelik

eticinnie
yeonjun bi da espri yapmasin diyenler

kamalim yapmaz<3

yeonjun
hih.

kamalim yapmaz<3
neyse ben gidiyom siz konusun sonra okurum hadi bb

yeonjun
gorusuruzz

eticinnie
deneme nasildi

yeonjun
hepsini c yaptim
o derece kotuydu

eticinnie
yapma be

yeonjun
cok gec..

eticinnie
neyse deneme en azindan

yeonjun
he ya

eticinnie
biz niye yanyanayken burdan konusuyoruz

yeonjun
kai siz konusun ben sonra okurum dedigi icin?

eticinnie
dogru
cok garip bisi

yeonjun
telefonu versene

eticinnie
vermem

yeonjun
hih.

eticinnie
surekli hih diyince eline ne geciyo merak ediyorum

yeonjun
bilmem
dur lan gitme bisi dicem

eticinnie
he

yeonjun
ya biz simdi felix le yakiniz ya
tabi o kadar cok olmasa da
baska arkadasi da yok bi tek yeji ile takiliyo baska bi grup acip yeji ve onuda eklesek

eticinnie
felix mi|
bilmem olabilir gibi

yeonjun
ehe
lan kapa telefonu
nobetci hoca geldi


[gay olmayan giremez.]

beomgyu
lan olm benim deneme kitapcigi nerde

1.80
cok umrundaymis gibi konusma la
zaten yirtip cope aticaksin bilmiyoruz

beomgyu
en azindan bi goz gezdirirdim

christopher delha
bi kitapciga sahip cikamadinmi gyu
ne diyim alkis yani

kaimm
ay ay deneme cok guzel gectiii
ilk 5 net

1.80
bende yaptim biseyler ilk 10 a girerim

christopher delha
beom?

beomgyu
allah ne verdiyse diyelim

christopher delha
sasirtmadi

kaimm
zil caldi gidiyom ben hadi bay

1.80
bb
(goruldu.)
(kaimm cevrimdisi.)
(christopher delha cevrimdisi.)
(1.80 cevrimdisi.)
(beomgyu cevrimdisi.)

.

.

.

yeonjunlar sınıfta ki bir kaç kişiyle beraber oturmuş sohbet ediyorlardı tabi sınıfta oldukları için herkesin oturduğu söylenemezdi yeji"nasıl geçti lan"diyerek yeonjunun üzerine atladı "yavaş be kadın" diye mızmızlandı yeonjun "aman incecik bişeyim zaten taşıyamıyorsan sorun sende canım" yeonjun göz devirmekle yetindi "ego tavan yapmış yine" dedi felix arkadan "ne egosu canım özgüven bu özgüven bilmezsiniz siz" diye çıkıştı yeji "tabi efendim" felixin yanından konuşmuştu hyunjin "of bok gibi geçti"diye yüksek sesle bağırdı yeonjun,mingide "merak etme aslanım kimse seni öldürmez ya" yeonjun duraksadı ve düşündü mingi haklıydı onu notları yüzünden azarlıyacak kimse yoktu yeonjun hemen kafasını sağa sola salladı ne yeri ne de zamanıydı "doğru haklısın"dedi kısık sesle -beomgyunun onu izlediğinden habersiz- "ee çıkısta gitmiyormuyuz bir yerlere" dedi beomgyu konuyu değiştirmek adına,yeonjun bilmem dercesine omuz silkti "bugün isim var belki baska bir zaman" dedi jun han mingide ona katildi "benimde isim var" beomgyu yine bir terslik sezmisti ikisininde birden ne isi vardi ki simdi beomgyu sacmala dermiscesine kendisine ufak bi tokat atti "manyadi lan bu cocuk" dedi soobin gulerken "herseye anirma it" soobin dudaklarini buzdu ne yani herseyi komik bulmasi onun sucumuydu "ay aglama bebek yaa" yeji soobinin yanaklarini sikti "yeji cek o elini yoksa bi yerlerine sokarim ha"dedi soobin"ay tamam be"bir anda yukseldi yeji kendini seulginin kollarina birakirken "knk oluyorum yardim et" seulgi yeji yi kendinden uzaklastirip "yemin ediyorum abi kardes aynisiniz siz drama yapmaktan baska bisey bilmezmisiniz be" hyunjin tchladi "o is biraz zor" yejinin gozu jun han ve ryujine takildi bi anda 'sanirim ikisi iyi anlasiyor' diye gecirdi aklindan o sirada beomgyu da jun hani ve ryujine bakiyordu beomgyu da 'jun han bir anda neden butun sinifla iyi anlasmaya basladi' diye dusundu ortada biseyler donuyorsa zaten elbet hersey ortaya cikardi kurcalamata gerek yoktu en azindan simdilik herkes kendi halinde sohbete dalmis iken derin sohbeti bolen sey zil sesi olmustu bazilari bahceye inmis bazilari ise sinifta takiliyorlardi ta ki kai bodoslama sinifa girinceye kadar "naptiniz hyunglarim!" diye bagirdi yari dolu olan sinifa karsi "kes" diye onu uyardi mingi kai onu takmayarak yeonjun ve hyunjini kollarindan tutup cekerek zorlada olsa koridora cikarmisti " ne oyle depresif depresif sinifta takiliyorsunuz" hyunjin gulumsedi " yoo ben depresif falan degilim hatta tam tersiyim felix ile daha yakin olmak beni mutlu ediyor" yeonjun gulumsedi ve kainin kulagina "asik olmus bu mal"diye fisildadi kaide "hakverdim dogrusu"diye karsilik verdi yeonjuna "sonuclar ne zaman aciklancakmis biliyomusunuz" diye ortaya sordu kai "ya bizim derslerden baska konuscak biseyimiz yokmu lan hep ders hep ders aa hadi birazda papatyalarin guzelliginden konusalim" yeonjun icindekileri tek nefeste sokmus herseyi bir cirpida soylemisti "tamam yoncun tamam en cok papatyalari sen seviyorsun" yeonjun 32 dis gulumsedi "bunu biliyorum ama baskasindan duymak iyi geliyor" yeonjun sozunu bitirince hyunjin yeonjunun gotune vurup kacmisti "bak kufur etmem icin bilerek yapiyorsun biliyorum" dedi yeonjun "etsene!" diye bagirdi ilerden hyunjin onlar bu sekilde tartisirken kai ise sakaklarini ovuyordu neden bunlarla arkadas oldugunu sorgularmiscasina tam o sirada lanet zil tekrar calmisti kainin dersi biyolojiydi yeonjunlarin ise bedendi "lan cantalari topla benden ders" dedi hyunjin yeonjuna "hih siz gidip orda takilin bende burda hocayi cekiyim" yeonjun kainin yanagindan makas alip "uzulme kaim elbet bi gun" "komik degil hyung" hyunjin yeonjunun ensesine yapistirdi bir tane "lan gidip topla cantalari ogretmenler zili calicak" yeonjun "tamam kactim gorusuruz kaim" diyerek bos oldugunu dusundugu sinifa girdi ama bos degildi ve yeonjunub gormeyi bekledigi sey beomgyu ile ona arkasi donuk olan cocuk degildi ilk basta duraksadi ardinda sinifa girdigini belli eden hareketler yapmisti sinifa birisinin girdigini farkeden ikili kapiya döndü yeonjun ise karsilastigi kisi yuzunden hareket edemedi bir kac saniye kesinlikle ama kesinlikle onunla tekrar burda karsilasmayi beklemiyordu...

.

.

.

bayiliyorum ya bole tam yerinde kesmeye merak edin az
bugun deneme vardi kokten girdi bi turkceyle fen iyi amk neyse gorusurz mwah

cayimi hangi serefsiz caldi?! [beomjun]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin