utánozhatatlan (18+❗)

57 2 0
                                    

Mikor sok szerencsétgetlenség utàn. Bejutottunk a házba, ahol már igaz a hálóba nem jutottunk be, de a mosogêp épp olyan hasznosnak tűnt ott, mint az ágy. Lassan lehámoztam róla a felsőt. Mire lent épp annyira megduzzadtam, mit az arcom lett piros. Kicsit hezitálva de hozzáértem. Olyan meleg volt. Szinte lángolt. Nem volt időm többet azon firtatni a szemem, azon a sexy felsőtesten. Egy újabb csókcsatába hívott, olyan hevesen falta a számat, alig tudtam követni. Kezei benyúltak a pólóm alá, simogatni majd egy pilantás alatt meztelenre fedköztetve azt, folytatta a testem minden porcikájànak felfedezêsét. Majd hirtelen megcsípte az egyik mellbimbóm. Mire nagyot nyögtem, szinte éreztem ahogy belemosolyodik a csókba. Erre én rászorítottam a nadrágján keresztül. Mire ő is eresztett egy mély nyögést. Istenem olyan sexy. A keze letévedt, az övemet kicsatolta. Majd ráfogott, alsón keresztül. Mire olyan kéjes nyögést adtam ki, amit egy pornó színész is megiregyelne. Majd azt is levette, végignyalta. Majd az egészet bekapta. Olyan érzékkel kényesztette a tagomat, hogy majdnem ott helyben elélveztem volna. Belemarkolok a hajába, úgy tolom még befelé. Sikeresen beleélveztem a szájába, mire ő az egész adagot lenyelte. Meglepődni sem volt időm. Mert San Lang is levette a nadrágját. A hatalmas tagja még mindig szembeütő. Mire feleszméltem, már két újjal bennem is volt. Ollózott, hogy tágítson. Majd kivéve, és lenyalva azokat. Megfordított, rányomott a mosógépre. Úgy hatolt belêm. Közben kezeivel simogatott, néhol még szívott édes szájával. Majd gyorsított a tempón.
-Ugye nem kicsit gyors a tempó Gege?
Ám erre csak egy kéjes sikítást adtam válaszul.
-Imádom a hangod Gege. Olyan izgató.
Szegény mosógêp, úgy rángatózott, hogy majdnem szétesett. Majd mikor belém élvezett. A ragacsos folyadék, forró lávaként áradt szét a testemben. Még kicsit szuszogtam, de olyan élvezetes és gyönyörű volt az este. Hogy nem tudtam volna panaszkodni.
-De tudod San Lang, már ideje lenne aludni.
Bemásztunk az ágyba. Rögtön el is nyomott az álom.

Bocsánat hogy nem volt sokáig story. De egyszerűen nem volt időm. Köszönöm a pozitív kommenteket. Nagyon szeretlek titeket. ♡
Hua Cheng áldjon titeket.

Fájdalmas igazságWhere stories live. Discover now