Végre beesteledett. Màr alig vártam, hogy kimehessek megnézni, hogy mi rejtőzik a fában. Felöltöztem és kimentem a kert végébe. De most egy hosszú láncot alkottak a kék fények az erdő belsejébe. Először nagyon féltem, hogy egy sötét erdőbe egyedül kell kimennem, de mivel nagyon kíváncsi voltam elindultam. Egy furcsa tisztáson találtam magam. Körbenéztem, de fogalmam se volt, hogy hol vagyok. Sőt még a kék fények is eltüntek...
Eléggé elkezdtem parázni, hogy hogyan jutok ki innen. Sétálgattam fel alá kb 20 percig amikor hallottam egy sikítást. Igazából egyáltalán nem hasonlított az ember hangjára, de egy állat üvöltésére sem. Elkezdtem futni hátha vissza találok a házunkhoz, de mégjobban az erdő belsejébe keveredtem. Úgy véltem, hogy innen már nem jutok ki és itt töltöm életem utolsó napjait...Szomorúan mentem tovább majd már a sok kilométerek után leültem egy farönkre sóhajtottam egy nagyot és lehunytam a szemem. 5 perc múlva felébredtem és a kék fényeket láttam. Először azt hittem halucinálok, de nem.
Felsikítottam az örömtől és elkezdtem követni őket, de mégsem haza vittek hanem egy barlanghoz. A kék fények egy nyilat alkottak befele a barlanghoz.
Én bementem gondolva arra, hogy már úgyis mindegy nekem. Bementem és egy térképet találtam. A térkép egy labirintust mutatott nekem ami a házunktól indul.
A kék fények újra megjelentek a haza fele vezető utat mutatva. Haza értem és még csak 1:47 perc volt így arra gondoltam, hogy holnap felderítem ezt a rejtélyes labirintust viszont most viszek magammal kaját, telefont, vizet és még pár szülségletes dolgot
ESTÁS LEYENDO
Az új ház
Aventura"A szüleim eladósodtak ezért el kellett költöznünk" A lány (Layla) valami furcsaságot fedez fel az új ház kertjében ami elröpíti egy mystikus útra