Nagyon sajnáltam ,hogy ott kellett hagynom a házat de egyben meg kellett azt is értenem, hogy ha ez így megy tovább a családom mégjobban eladósodik.
Elkezdtem pakolni a szobámat és amiközben pakoltam megláttam egy régi fotót. A Családom volt rajta évekkel ezelőtt.
Már kezdtem elérzékenyülni mikor anyám szólt ,hogy mostmár induljunk.
Elindultunk és csak arra a fotóra tudtam gondolni.
Az új házunk 30 percre volt a régitől így volt időm még arra is gondolni ,hogy hogyan szeretném berendezni a szobámat.
Majd megérkeztünk az új házunkba és amikor megláttam a házat legörbült a számról a mosoly. Eléggé meglepett a ház kinézete...
Hogy is mondjam? ... bizarr volt igen, de nem foglalkoztam vele. Jobban érdekelt inkább mi rejlik a kertben. Elindultam a kertbe majd felfigyeltem egy furcsa dologra.
Egy kék fényt láttam a kertünkben álló fában. Elég furcsa volt. Először azt hittem hogy egy üvegszilánk lehet amin megcsillant a napfény de valahogy mégse tudtam beazonosítani vele ezért gondoltam, hogy megnézem közelebbről. Mire végre oda jutottam volna, hogy megnézzem a szüleim pont szóltak, hogy segítsek nekik bepakolni a bútorokat.
Amíg közeledtem a házunkhoz arra gondoltam, hogy majd este kimegyek, mert akkor úgy is jobban látszik.
Bementem a szobába és segítettem a szüleimnek pakolni de végig csak arra a kék fényre tudtam gondolni, hogy mégis mi lehet ha nem egy üvegszilánk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az új ház
Pertualangan"A szüleim eladósodtak ezért el kellett költöznünk" A lány (Layla) valami furcsaságot fedez fel az új ház kertjében ami elröpíti egy mystikus útra