Kdo točí? Zeptá se Sadie. No já rozhodně ne. Řekne Caleb. Já taky ne! Zakřičí y/n. No tak já, řekne Millie. Roztočila flašku a padlo to na Finna. Finne pravda nebo úkol? "Úkol", řekne Finn. Hmmm, no tak nauč někoho líbat, jsi v tom přece odborník ne? Zeptá se Millie. No tak kdo se tady ještě nelíbal hmm? Zeptá se Finn. J-já řekne Noah. No tak tebe já rozhodně líbat nebudu! Smál se Finn. Uhh, já.. řekne y/n. Mmm okey teda, tak vybírám si y/n! Řekne Finn. Y/n mlčela, ale pravdě řečeno, vůbec jí ten úkol nevadil. S Finnem se znají už od dětství a jsou nejlepší kamarádi. To kvůli jejich rodičům, taky jsou dobří kamarádi. Tak co teda bude? Zeptá se Sadie a malinko žárlila. Finn se naklonil k y/n a zašeptal ji do ucha ať si sedne vedle něj. Tak si vedle něho sedla, a cítila se trapně, nevěděla co bude dál. Finn se k ní naklonil, a políbil ji. Y/n se líbá poprvé, takže ti logicky moc dobře neumí, ale po chvíli už ji to šlo a líbali se celkem dost dlouho. A to Sadie už rupli nervy a zarvala: Tak a dost!!! Už by stačilo. Y/n a Finn se od sebe odlepili a nechápavě se na sebe podívali. Musím říct, že to bylo super. Řekl naschvál Finn. A Sadie se naštvala tak moc, že odešla do vedlejšího pokoje a praskla za sebou dveřmi. Finn s y/n se začali smát, ale potichu ať nenastvou ještě víc Sadie. Už nehráli dál, a všichni šli domů. Až na y/n které Finn řekl že na chvíli počkat že ji potřebuje něco říct. Ano? Zeptala se y/n. No umm.. nechtěla by jsi u mě přespat? Zeptal se Finn. Umm no víš.. uhh.. máma.. jo mámě jsem řekla že budu doma v 7 a za 10min je 7! Haha.. uhh tak já budu muset jít, promiň Finne, třeba někdy jindy. Bránila se y/n. Oh, tak dobře. Doprovodim tě domu. Uh Ne!! Ne..! Já to zvládnu. Finn se na ni nechápavě díval a tak y/n odešla domu. Tak ahoj Finne.. a odešla domů.