What did i do?

0 0 0
                                    

Z Finnova pohledu:
Proč nechtěla abych ji doprovodil? Proč nechtěla zůstat? Opravdu ji máma řekla že musí domů? Vůbec to nechápu.. je mi to hrozně moc líto, miluju ji, já jen.. nevím jak jí to mám říct... Moji kamarádi ji nesnáší.. ale já jí přímo zbožňuju! Právě proto jsem se s ní chtěl líbat.. musím ji napsat ať se sejdeme a všechno si vyrikame..

Finne!! "Přišel Caleb a za nimi všichni ostatní" kde je y/n??? "Zeptala se Millie" nakonec už musela jít "snažil jsem se usmát" Aha, no tak dobře.. možná už půjdeme spát. "Řekla Sadie"
Dobře, tady máte deky, polštáře, a matrace. Millie a Sadie, vy můžete spát na gauči. My s klukama budeme nahoře, nebo jestli chcete tak můžete jít s náma nahoru. Tak my asi budeme s váma, pokud ti nevadí "usmála se Millie" Všichni kývli a šli si nachytat něčí na spaní. Potom už si konečně lehli. Dobrou "řekl jsem" dobrou "odpověděli mi ostatní" všichni už usnuli, je 0:05 a já se snažím usnout ale nejde to. Pořád myslím nad y/n, a potom si všimnu jak na mě kouká Caleb a ptá se mě: proč nespíš? Nevěděl jsem co mám říct ale on hned pochopil že jde o y/n. Hele "ukázal na okno" y/n očividně taky nespí.. O-ona brečí..?? "Řekl jsem" asi jo... "Řekl Caleb" Ne ne ne, ať nebrečí... Láme mi to srdce.. "pomyslel jsem si" Musíš za ní zítra jít.. "ozval se asi po 2minutach Caleb" Půjdu za ni hned ráno. Finne, uhh mám pocit že se na nás kouká- "rychle jsme se schovali pod okno" opatrně jsem nakoukl jestli už se nekouka, a už se nekoukala. Můžeš Calebe.

Pryč z pohledu Finna
"Sadie to celé viděla protože byla vzhůru, a byla hodně naštvaná protože žárlila." Pojďme už spát "řekl Finn" Okey, dobrou. "Řekl Caleb" Dobrou.

Ráno

"Finn už byl nachystaný aby šel za y/n, a měl pro ni i růže " Pro koho to máš? "Zeptala se Sadie" uhhh, noo..
No? "Řekla Sadie" Pro y/n.. "Sadie se otočila, běžela ke dveřím, a silou s nimi bouchla." Finn se zasmál, protože se nedalo se tomu nesmát. "Zarlivka." Pomyslel si Finn. Vydal se za y/n. Zaklepal na dveře, a otevřela y/n máma, nebylo Finnova teta. Ahoj Finne! Pozdravila ho. Ahoj teto. Co potřebuješ? Zeptala se. Uh, jdu za y/n, můžu? Jasně "otevřela mu dveře dokořán aby mohl Finn projít" je nahoře v pokoji.. asi má špatnou náladu. Oh, no tak to se za ní musím jít podívat. Řekl Finn a usmál se. "Zaklepal na dveře od y/n pokoje, a otevřel. Um, ahoj y/n.. řekl Finn. Uhh ahoj Finne. C-co tady děláš..? Přišel jsem se ti omluvit.. máš špatnou náladu, co se děje..?? "Y/n neodpověděla a jen koukala do podlahy. Viděl jsem jak jsi brečela y/n..  "sedl si vedle ní" Finne já... Řekla y/n. "Objala Finna" Finn byl na chvíli překvapený, ale objetí ji potom hned oplatil. "Y/n mu začala plakat na rameno, a Finn se k ní přitiskl ještě víc" Y/n... To bude dobrý.. co se děje? "Zeptal se" Finne já..

I love you Finn.Kde žijí příběhy. Začni objevovat