Omlouvám se... Já nechtěla.."Podívala se mu do očí" Proč se omlouvas y/n? Protože jsem se od tebe chtěla držet dál.. viděla sem jak je Sadie naštvaná a já myslela že spolu jste nebo něco takového.. já.. já tě milu- "Finn nenechal doříct y/n tu větu a hned ji políbil. ,"Y/n se ho dotkla jeho jemných, nádherných vlasů. "Odlepili se od sebe" já tebe taky y/n. Nechtěla bys.. dneska jít do kina? Jasně "usmála se y/n." Tak dneska v 5 tě vyzvednu, platí? Platí. "Znovu Finna políbila" "když se od sebe odlepili, Finn si vzpomněl na ty růže" jo a, tady máš "podal ji ty růže" awh děkuju finne! Objala ho, je o něco vyšší než y/n a tak si opřel hlavu o tu její. "Miluju tě Wolfharde." Řekla y/n. Já tebe víc. Řekl Finn. "Znovu se políbili, a byli spolu až do obědu, potom se zase vrátil za Calebem, Millie atd." Takže v 5, ano? "Obouval si boty" ano "usmála se" Ještě se naposledy políbili, a Finn odešel. Kde si byl tak dlouho?! Zeptali se Finna. U y/n "usmál se Finn" ooooo vyhrkl Caleb. Sadie jen protocila očima, a finn schválně řekl: dneska jdeme do kina, pockate tady nebo už půjdete všichni domu? "Sadie se naštvala a odešla" proč odešla? Zeptali se všichni. "Finn se jen zasmál" asi půjdeme domu řekl Caleb. Dobře. Řekl Finn.
Ve 4h
Už asi půjdeme, tak se měj finne, a třeba zítra! A užijte si to v kině"měkká Millie" Finn zčervenal, a zamával jim. Potom se podíval na hodiny a šel se nachystat. Před pátou hodinou vyrazil pro y/n. Zaklepal na dvere, a tentokrát otevřela y/n. Ahoj! Ahooj "řekla y/n. Jdeme? "Chytl y/n za ruku " jdeme. "Usmála se" když dorazili do kina, tak si koupili pití a popcorn. Sedli si do sedaček. Y/n se moc nebojí hororu, ale tenhle byl výjimkou. "Lekla se, a chytila Finna za ruku." Podívala se na něho. Já uhh.. omlouvám se.. za co? Zeptal se Finn a políbil ji. Y/n se jen usmála a nic neřekla. Když film skončil, tak se Finn y/n zeptal: um y/n? Nechtěla by si.. u mě spát..? Klidně"odpověděla y/n." Když dorazili k finnovi tak se rozhodli že zapnou stream. Bylo tam hodně lidí a to sotva ten stream zapli. Ahojte! "Pozdravili fanoušky "Komentáře
Ilove.finn: ooo!! Y/n+Finn😍
Ellie.yours: ugh, y/n 😾
Y/n &Finn.wlfhrd: PUSU! PUSU!"Y/n si četla komentáře a Červenala se" je mi zima.. řekla finnovi. Finn vzal deku a přikryl y/n, a jeho taky.
Komentáře
Love&finnwlfhrd: #podjednoudekou
I.love.st: CUTE! POD JEDNOU DEKOU!
Finn.wlf_fp: PUSUUUFinn&y/n_love:POD JEDNOU DEKOU
Y/n se pořád Červenala a nevěděla co má říct. Finn si toho všiml též a viděl jak se y/n červená. Už vyplní stream a rozloučili se. Co se děje? Schválně se zeptá. Y/n zčervenala ještě víc. Noo, uhh.. ty komentáře.. viděl si je?
Finn naschvál řekl: nee 😝, co tam bylo? "Usmál se" no, jak si nás přikryl.. psali tam: #podjednoudekou, nebo PUSU PUSU, nebo pod jednou dekou omg!! Atd. "Úplně zčervenala a nevěděla co říct" Finn se k ní naklonil a dál jí pusu. Lehli si na postel a líbali se. Y/n finnovi sahla na hruď, a aby ji to Finn oplatil tak ji chytl za vlasy. Potom ji chytl za záda. A nakonec sáhl na něco zajímavějšího, zadek.