Characters.

1 0 0
                                    

Characters.

Main Characters.

CJ- A female AlienMoth. She has black hair, green eyes, and pale skin. She wears a purple t shirt, blue shorts and purple glasses.

Alien- A male Alien. He had black eyes and green skin. He wears a lime t shirt and yellow shorts.

Alina- A male Alien. He had black eyes and dark green skin. He wears a yellow t shirt and lime shorts.

JC- A female AlienMoth. She has black hair, dark green eyes, and pale skin. She wears a dark purple t shirt, dark blue shorts and dark purple glasses.

Were Alien- A male Alien. He had black eyes and dark green skin. He wears a pine t shirt and lime shorts.

Secondary Characters.

Bigfoot- A male Bigfoot. He has brown fur and brown eyes.

Nessie- A female Loch Ness Monster. She has aqua skin, blue eyes, flippers, and tail.

Chupacabra- A male Chupacabra. He has grey spines, red eyes, and grey skin.

Mothman- A male Mothman. He has black feathers, red eyes, and wings.

Ben- A male Bigfoot. He has dark brown fur and dark brown eyes.

Noelia- A female Loch Ness Monster. She has dark aqua skin, dark blue eyes, flippers, and tail.

Chris- A male Chupacabra. He has dark grey spines, dark red eyes, and dark grey skin.

Matt- A male Mothman. He has black feathers, dark red eyes, and wings.

Dover- A male Dover Demon. He has yellow skin, yellow eyes. He wears a hat.

Chewy- A male Chupacabra. He has green spines, red eyes, and green skin.

Greg- A male Chupacabra. He has sandy skin, orange eyes.

Denver- A male Dover Demon. He has medium yellow skin, green eyes.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Alien-ses.Where stories live. Discover now