***
Huh..! Başlıyoruz...
Sınıfa girmek için kendi içimdencesaret topladım. Lise zamanlarımda yaşadığım çok kötü anılarım vardı...
1 YIL ÖNCE/LİSE
"Hayır yapmayın... Lütfen!" Kilitlenmiştim... Beni kilitlemişlerdi! "Beomgyu hyung, ne olur çıkart beni buradan!"
"Hahaha!" Gülüyorlardı... Neden? Neden kilitlemişlerdi beni? Eğlenceli miydi ki?
"Aah, hadi ama Jungkook! Neden bağırıyorsun ki? Eğlenmiyor musun?"
"Ne olur çıkartın beni, yalvarırım..." Çıkartmıyorlardı. Ne dersem diyeyim, ne yaparsam yapayım asla çıkartmıyorlardı.
"Üzülme Jungkook. Alt tarafı bir gün kalacaksın orada, aç ve susuz!" demişti. Gerçekten de orada bir gün boyunca aç ve susuz kalmıştım orada.
Çok zordu, zaman geçtikce daha çok daralıyordum. Klostrofobimi dindirmeye çalışıyordum ancak hiçbir işe yaramıyordu. Gittikçe boğuluyordum sanki. Bayılacak gibiydim. "Ne olur biri-birisi g-gelsin! Yard-yardım edin, l-lütfen!" Gittikçe kötüleştiğim halde zar zor bağırmıştım ancak kimse gelmiyordu. Çok dar bir alan değildi, belki bir gün boyunca kalabilirdim bile. Ancak o anki korkum, beni sıkıştırıyor ve dar bir yerde olduğumu hissettiriyordu. Dışarı çıktığım ilk an çok kötü olacağıma emindim, hastaneye gitmem gerekebilirdi. Son bir umut ile, "Y-YARDIM ED-EDİN!" Diye bağırdım.
Tekrar bağırdım. "KİM-KİMSE YOK-YOKMU!" Ne okulda birisi vardı, ne de daha fazla çıkabilecek sesim vardı. Kriz geçirecektim. "AÇIN ŞU KAPIYI! KİMSE Mİ YOK?" Kriz anında rahatça bağırmıştı fakat bu da çok uzun sürmemişti. Acı çekiyordum, çok fazla çığlık atmıştım. Aslında fazlaca alan vardı etrafımda -bu yüzden bayılmamıştım zaten- ancak o an bunun farkında değildim. Çünkü bitik bir haldeydim...
ŞİMDİKİ ZAMAN
Hayır! Burası orası değil, böyle şeyler olmayacak. Evet. Evet, olmayacak..
Sınıfa doğru adımladım. İçeri girdiğimde herkesin gözü bana dönmüştü. "Şey..." dedim ama gerisini getiremedim.
"Merhaba, Seokjin ben. Hadi gel, sana oturman için bir yer bulalım," dedi adı Seokjin olan çocuk. Beni en arkadaki sıranın bir önüne oturttu.
"Bu sırada kimse yok, tek oturabilirsin. Önünde Eunwoo oturuyor, onunla iletişime geçmemeye çalış, olur mu?" Eunwoo mu?
1 YIL ÖNCE/LİSE
"Hadi artık gidelim ve şu eziği burada bırakalım, beomgyu."
"Tamam Eunwoo, gidelim." Gitmişlerdi...
ŞİMDİ Kİ ZAMAN
Eunwoo... Eunwoo! Tanrım, hayır hayır hayır! O, o olamaz değil mi? Sadece bir isim benzerliği olmalı. Değil mi? İsim benzerliği olsun Tanrım, lütfen, lütfen!
Sınıftaki herkes hâlâ bana bakıyordu. Rahatsız ediciydi ancak umursamamaya çalıştım. Tam o sırada sınıfa birisi geldi.
"Millet! Dersimiz boş, hadi dışarı çıkalım," dedi birisi. "Aa! Sen, Jungkook olmalısın!" dedi ve yanıma koşturdu. "Merhaba, ben Park Jimin."
"Jeon Jungkook, bende," dedim gülümseyerek. Herkes teker teker dışarı çıkmaya başladı. Bir an da aklıma Taehyung'un dedikleri geldi. "Boş derslerde yanıma gelebilirsin, sınıfımın şubesi A, yukarı katta."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
University | Taekook
AdventureJeon Jungkook yeni başladığı üniversitede üst sınıflardan Kim Taehyung'a aşık olur. Semetae Ukekook Yan shipler; Yoonmin - Namjin