"မထိုင္နဲ႔ "
"ဟင္"
"မင္းကိုေျပာတာ မထိုင္နဲ႔လို႔"
"ကို ကလည္း"
"Jimin sinbae ကြၽန္ေတာ္ ထိုင္လို႔ရမလားဟင္"
"ေအာ္ ထိုင္ေလ taemin "
"က်ဳပ္ထိုင္ခိုင္းလို႔လား"
"Jungkook မင္း!"
"ဘာလဲခင္ဗ်ားက သူ႔ကိုထိုင္ေစခ်င္လို႔လား"
"Jungkook ငါ့ကိုမရြ႔ဲနဲ႔"
"ရဲြ႔မိလို႔လား"
"လာ taemin အကိုတို႔ဟိုဖက္ဝိုင္းသြားရေအာင္"
"ဟုတ္ကဲ့"
"သြားရဲ သြားၾကည့္စမ္း"
"လႊတ္ ငါ့ကို"
လက္ကိုလာဆဲြၿပီး taemin ကိုေပေစာင္းေစာင္းၾကည့္ေနသည္ အတင္း႐ုန္းတာေတာင္လႊတ္မေပး ညီမေလးကိုအားနာလိုက္တာ..."သြားမယ္ taemin "
"Jimin shi"
"ကိုရယ္ ထားလိုက္ပါ ကိုကို႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းနဲ႔သြားပါေစ"
"ေတာက္!"Jiminတို႔အျခားဝိုင္းကိုေရႊ႔လိုက္သည္ ဒညေပမယ့္ jungkook ရဲ႕စက္ကြင္းကမလြတ္ေသး မိမိတို႔ကိုၾကည့္ေနသည္...
"Jimin sinbae ကြၽန္ေတာ္ အကို႔ကိုျပန္ေတြ႔ရတာ အရမ္းေပ်ာ္တာပဲ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ဒီႏွစ္အတြင္းမွာ အကို႔ကိုအရမ္းသတိရေနတာ"
ဟုတ္ပါသည္ jimin ႏိုင္ငံျခားသြားတာအလယ္တန္းထဲက taeminကသူရဲ႕juniorညီေလးသူကအတန္းထဲမွာစာေတာ္ေတာ့စံျပေက်ာင္းသားျဖစ္ခဲ့သည္.."အကို လည္းသတိရပါတယ္ကြာ "
"အကိုအၿပီးျပန္လာတာလားဟင္"
"အင္းညီမေလးမဂ္လာေဆာင္ ကိုျပန္လာတာေလၿပီးေတာ့သိပ္ေတာ့မေသခ်ာေသးဘူး"
"ကြၽန္ေတာ္ေနာက္ရက္က် အကို႔ကိုထမင္းေကြၽးခ်င္တယ္ "
"အင္း အကိုအားရင္ဖုန္းဆက္လိုက္မယ္"
"ဟုတ္ကဲ့ အကို႔ဖုန္းနံပါတ္ေလး"
"လာ လိုက္ခဲ့!!"
"မင္း jeon jungkook ငါ့ကိုလႊတ္"
"Park jimin က်ဳပ္နဲ႔လိုက္ခဲ့လို္႔ေျပာေနတယ္ေလ"
"မလိုက္ဘူး"
"လာခဲ့စမ္း"မိမိလက္ကိုအတင္းဆဲြၿပီးဆိုင္အျပင္ကိုေခၚလာသည္ၿပီးေတာ့ကားပါကင္ကို...ဆိုင္ထဲမွာညီမေလးက်န္ခဲ့သည္ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ...
"Jeon jungkook မင္းဘာျဖစ္ေနတာလဲ"
"က်ဳပ္ဘာျဖစ္ေနလဲဆိုတာမသိရေအာင္ထိခင္ဗ်ားတံုးအေနမယ္လို႔မထင္ခဲ့ဘူး"
"မင္း!"
"က်ဳပ္ ခင္ဗ်ားကိုအဲ့ေကာင္နဲ႔မျမင္ခ်င္လို႔ အဲ့ေကာင္နဲ႔မွမဟုတ္ဘူးဘယ္သူနဲ႔မွမျမင္ခ်င္ဘူး"
"ငါ့ကို ခ်ဳပ္ခ်ယ္ေနရေအာင္မင္းကငါ့အေဖလား"
"အေဖ မဟုတ္ေပမယ့္ ခင္ဗ်ားနဲ႔တစ္ခ်ိန္မွာဆိုင္လာမွာ"
"ေသလိုက္"
"မေသေသးဘူး က်ဳပ္ခင္ဗ်ားနဲ႔ဆိုင္ရဦးမွာ"
"မင္းငါ့ညီမကို အဲ့ေလာက္ယူခ်င္ေနတာလား"
"ခင္ဗ်ားဗ်ာ"(Park jimin အေတြး=jeon jungkook ငါ့ညီမကိုလိုခ်င္တိုင္းငါနဲ႔ဆိုင္ခ်င္ေနတယ္)
(Jeon jungkook=jimin shi ကငတံုးေလးပဲ)
YOU ARE READING
My sister's lover
عاطفية"မင်း မာန တွေ အဆုံးသတ်သွားတဲ့နေ့ကျရင် မောင် မင်းကို ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရှိတယ်မလား "