my sister's lover 10(zg)

436 19 0
                                    

"ကိုကို အခုဘယ္မွာလဲဟင္"
"ညမေလးဘာျဖစ္လို႔လဲ"

Jimin graphic design ဆဲြဖို႔အလုပ္အပ္ထားတဲ့သူနဲ႔ခ်ိန္းထားတဲ့coffeeဆိုင္မွာေစာင့္ေနတုန္း ညမေလးဖုန္းဆက္လာသည္ ဒါေၾကာင့္ကိုင္လိုက္ေတာ့ညမေလးရဲ႕အသံတစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနသည္....

"ကိုကို ျပန္လာခဲ့ပါလားဟင္"
"ညမေလး ဘာျဖစ္ေနတာလဲ "
"ဟင့္ ဟင့္"
ဖုန္းထဲကၾကားလိုက္ရတဲ့ညမေလးအသံေၾကာင့္jiminျပာယာခတ္သြားသည္ဘာလို႔လဲမသိညမေလးငိုတာနဲ႔ငယ္ငယ္တည္းကသူပါအလိုလိုဝမ္းနည္းလာသည္....

"ကိုကိုအခုျပန္လာခဲ့မယ္ေနာ္ ညမေလး"
"အင္း"

အလုပ္လာအပ္တဲ့သူကိုမေစာင့္ေတာ့ပါ ညမေလးဆီသာအျမန္ျပန္လာခဲ့သည္ အိမ္ေရာက္ေတာ့ေမေမကဧည့္ခန္းမွာသိုးေမြးထိုးေနသည္ညမေလးဘယ္မွာလဲေမးေတာ့ အိမ္ေနာက္ဘက္ကျခံေလးထဲမွာတဲ့ ဒါေၾကာင့္သူအေနာက္ဘက္ကိုထြက္လာလိုက္တယ္.....
ညမေလးကိုေတြ႔ေတာ့ သူမရဲ႕ေနာက္ေက်ာဘက္မွာဝမ္းနည္းေနတဲ့ပံုရိပ္ကိုျမင္လိုက္တယ္..ဘယ္သူကမ်ားညမေလးကိုဒီလိုလုပ္သြားတာလဲ.....

"ညမေလး "
"ကိုကို"

ရင္ခြင္ထဲအတင္းတိုးဝင္လာေတာ့ပုခံုးေလးကိုကိုင္ၿပီးေက်ာကုန္းေလးကိုပုတ္ေပးလိုက္သည္

"ကိုကို ကို ကို ကေလ"
"Jeon jungkook သူညမေလးကိုဘာလုပ္လို႔လည္း"
"ကိုက႐ုတ္တရက္ႀကီးေတြ႔ဖို႔ေျပာေတာ့ညမေလးသူ႔ကိုသြားေတြ႔တယ္သူက သူကေလ "
"သူကဘာျဖစ္လဲ"
"လမ္းခဲြရေအာင္တဲ့"
"ဘာ! "
"ကိုကို ညမေလးသူ႔ကိုအရမ္းခ်စိတယ္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ သူ႔ကအျခားတစ္ေယာက္ကိုခ်သ္ေနတာတဲ့"
"အဲ့ဒီ့သူကဘယ္သူလဲ ညမေလးကိုထားၿပီးအဲ့သူကိုေရြးရေအာင္သူကဘာေတြမ်ားသာေနလို႔လဲ"
"ညမေလး မေျပာႏိုင္ဘူးကိုကို"
"သူနဲ႔ေတြ႔မွျဖစ္မယ္ ကိုကိုအဲ့ေကာင္နဲ႔သြား႐ွင္းမယ္"
"ကိုကို ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ညမေလးအရမ္းခ်စ္တယ္လို႔သူ႔ကိုေျပာေပးပါ"
"အင္းပါ ညမေလးခဏေစာင့္ေနာ္ ကိုကိုျပန္လာခဲ့မယ္"

ကိုကိုရဲ႕ ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ၿပီး သူမမ်က္ရည္ေတြက်လာမိသည္ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ ကိုရဲ႕အခ်စ္ဦးေရာအခ်စ္ဆံုးကကိုကိုဆိုသူမရဲ႕အခ်စ္ဦးနဲ႔အခ်စ္ဆံုးကလည္း jeon jungkook ဆိုတဲ့သူတစ္ေယာက္ထဲပါ.....

My sister's loverWhere stories live. Discover now