"Park jimin shi ခဏဝင္ခဲ့ဦး"
"Park jimin shi ကြၽန္ေတာ့္ကိုcoffeေဖ်ာ္ေပးပါ"
"Jimin shi ကြၽန္ေတာ့္ကို ဒီဖိုင္ေလး တစ္ခ်က္ေလာက္စစ္ေပးပါ"Jimin လည္း႐ူးခ်င္ေနသည္ ဒီသူေ႒းဆိုသူကသူ႔ကိုအႏုနည္းနဲ႔ႏွိပ္ဆက္ဖို႔မ်ားေတြးေနသလားပဲ မနက္ကေနမိုးခ်ဳပ္အထိ ဖိုင္ယူခိုင္းတာကအစေကာ္ဖီေဖ်ာ္ခိုင္းတာအဆံုးသူတစ္ေယာက္ထဲကိုသာ ခိုင္းသည္ တကယ္ေတာ့သူကအတြင္းေရးမႈးမွမဟုတ္တာ သူကgraphic အတြက္လာေလ်ွာက္တာအတြင္းေရးမႈးအတြက္မဟုတ္ပါ..အတြင္းေရးမႉး အမကလည္းကူညီေပးဖို႔ေျပာပါသည္သူေ႒းဆိုသည့္သူကမကူညီခိုင္းပါ.....
"Jimin shi. ."
"ေတာ္ ေတာ္ ေတာ္ပါေတာ့ ငါ့ကိုေနာက္မွခိုင္းပါအခုထပ္ခိုင္းရင္ငါေဆးရံုသြားရေတာ့မယ္"
"Jimin shi ကလည္းကြၽန္ေတာ္ဘာမွမခိုင္းရေသးဘူးေလ အခုမွစခိုင္းမွာ"
"ဘာ jeon jungkook ငါမင္းအေပၚမနာလိုတာမ႐ွိပါဘူးငါ့ညီမနဲ႔လည္းသေဘာတူပါတယ္ ထပ္မခိုင္းပါနဲ႔ေတာ့"
"က်ဳပ္က..... က်စ္ ထားလိုက္ေတာ့ ျပန္မယ္အေႏြးထည္ဝတ္ က်ဳပ္ကားထဲကေစာင့္ေနမယ္"ေျပာၿပီး ေဒါႀကီးေမာႀကီးထြက္သြားတဲ့ jungkook ရဲ႕ေက်ာကိုၾကည့္ၿပီးjimin ငါေျပာတာဘာမ်ားမွားလို႔လဲဟုေရရြတ္မိသြားသည္
အခုျပန္ရေတာ့မယ္ ဒါနဲ႔သူကဘာလို႔ငါ့ကိုကားထဲမွာေစာင့္ေနမယ္လို႔ေျပာသြားတာလဲ...?ေဒါက္ ေဒါက္
"ေျပာေလ jimin shi ဘာလို႔လဲ"Jimin မိမိအားေစာင့္ေနမယ္လို႔ေျပာတဲ့သူဆီကိုသြားရင္း သတိရမိသြားသည္ကဒီေန႔ taemin ကထမင္းဖိတ္ေကြၽးမည္ဆိုတာကိုပင္ဒါေၾကာင့္ထိုသူ႔ကိုျပန္လႊတ္ၿပီးtaxiနဲ႔ပဲသြားမည္ဟုပင္........
"ဟိုေလ..ငါ.ငါ"
"အင္း ေျပာ ဘာျဖစ္လို႔လဲ"
ငါ မင္းနဲ႔မလိုက္ေတာ့ဘူး"
"ဘာလို႔လဲ"
"ဒီအတိုင္းပါ ဟီး..."
"မရီနဲ႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ေပး က်ဳပ္နဲ႔မလိုက္ရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းကို"
"ငါ.. ေအာ္ ငါ့ကိုအထက္တန္းတုန္းကဆရာကေတြ႔ခ်င္လို႔တဲ့ အဲ့တာသြားေတြ႔မလို႔"
"ေအာ္ သြားေလ က်ဳပ္လိုက္ပို႔မယ္"
"ဟိုေလ အဲ ငါ taxi နဲ႔ပဲသြားလိုက္မယ္ မင္းပင္ပန္းမွာစိုးလို႔ပါ"
"Ok ေလ ဒါေပမယ့္ က်ဳပ္ကိုမလိမ္နဲ႔ေနာ္လိမ္ရင္အျပစ္ေပးခံရမယ္"
"အင္းပါ မင္းကလဲ"
"ဒါဆိုက်ဳပ္သြားၿပီ.."
"ေအး ေအး"
YOU ARE READING
My sister's lover
Romantizm"မင်း မာန တွေ အဆုံးသတ်သွားတဲ့နေ့ကျရင် မောင် မင်းကို ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရှိတယ်မလား "