Pianul...pentru mulți pianul e cea mai frumoasa forma de dragoste , romantism, e ceva mirific ! Sunetul clapelor te fac sa treci prin mii de sentimente și trăiri. Ceva mai frumos nu poate exista .
Arta . Arte e...E dragostea vizuala , e acel frumos care te captivează și te pune sa-ti imaginezi povesti .
Poezia , cărțile sunt cu adevărat o forma de iubire ce te încarcă cu o energie senzațională.
Stelele . Ma tot leg de ele deoarece , mai ales acum iarna, dimineața când merg spre autobuz sunt veghează de cerul înstelat. Și tot ce pot spune e ca simt sclipirea aceea ,nu doar ca ele strălucesc, dar frumusețea lor , lumina lor , ma fac cu adevărat sa ma simt minunat și sa vreau sa fiu cu ele acolo , acolo sus . Prima stea căzătoare am vazut-o acum o vara , și am fost mai incantata decat orice .
Crăciunul. Ca tot vin sărbătorile, ce e mai frumos ca bradul strălucind în casa și focul cald al șemineului arzând cu o lumina calda . Crăciunul e cea mai frumoasa perioada , sărbătoare ce poate exista . Fericirea din suflet și faptul ca ne gândim sa oferim ceva , cuiva, e o forma de iubire le care unii nu o percep . Sa oferi ceva căci simți sa o faci, e un gest de iubire făcut fără sa-ti dai seama .Dragostea are multe forme , multe limbaje , dar ceva cert este ca îți oferă ceva ce nimic nu iti poate oferi . Te transforma, uneori în bine , uneori în rău. Căci sunt persoane ce se " îndrăgostesc " intr-un mod obsesiv . Asta se cheamă nebunie și posesivitate . Este redată din traumele copilăriei sau lipsa de atenție, de dragoste. Mulți înnebunesc când nu iubesc , sau nu sunt iubiți. Și aici ajungem la posesivitate , gelozii exagerate , repet exagerate , fiindcă și gelozia e o forma de iubire , dacă nu ai fi gelos/geloasa nu ai iubi . Și cata încredere ai avea , simți ceva în tine atunci când îți vezi partenerul cu altcineva.
Ca veni vorba de obsesie . Nu poți obliga pe cineva sa te iubească!
Chiar dacă tu i-ai oferii și luna de le cer și tot te refuza nu trebuie sa recurgem la urmăriri, răpiri sau amenințări. Dragostea nu e violenta , e pasiune și sensibilitate , nu e închisoare! Ca mai sunt unele persoane " Am scăpat din relație, acum sunt liber(ă) " . Cine te ținea închis(ă)? Sunt cazuri și cazuri , dar sunt persoane care exact asa se exprima . Nu ești obligat sa stai cu cineva pe care nu vrei , dar nici sa iti bați joc .
CITEȘTI
Ce e dragostea ?
JugendliteraturCe e acest sentiment ? Cum naiba fac sa scap de el ? Sau trebuie sa scap de el ? În aceasta lectura veți găsi răspunsul la întrebările dumneavoastră. Doar încercați sa înțelegeți dragostea și ea va v-a înțelege pe voi...