E corect sa nu mai iubim?

3 0 0
                                    

Clar NU!  Daragostea e ceva minunat de care nu ar trebui sa ne " lepadam" . Nu ea te distruge  , tu tedistrugi , tu insuti îți ucizi gândurile,  inima singura se raneste atunci când o scăpăm torul de sub control și lăsăm toate sentimentele sa roiască fără sa le controla.
   Atunci când știi sa te controlezi , știi și cum sa realizezi când e dragoste sau o simpla "faza" , cunoaște viata și vei cunoaște și secretele sentimentelor . Prin a nu iubi nu faci decât sa devii ne om . Am fost creați pentru a iubi  , pentru a simți asta,  dacă o blochezi , clar nu mai ești om .

   Sa spui ca " Nu mai iubesc niciodată!" E cea mai mare minciuna pe care ti-o poți spune singur. E special , sa cunoști dragostea , chiar dacă " doare" , căci dragostea nu doare , ea vindeca. Sunt persoane care dau vina pe dragoste ca au fost răniți,  și apoi spun ca dragostea i-a vindecat . Dragostea nu poate distruge , ci faptul ca o amestecam cu alte sentimente o distrugem.  Prin dragoste lăsăm totul la voia întâmplării și acceptam axele " Red Flags " pe care le descoperim . Știi de ce ? Pentru că,  atunci când iubim,  nu vedem acele steaguri , acele probleme, pentru ca  ne îndrăgostit de fiinta și de trup , iar atunci când facem asta  , nu găsim defectele.

Ce e dragostea ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum