Am spus " sa nu iti bați joc" deoarece sunt persoane care observa ca cineva le face ochi dulci și abuzează de asta facandu-i sa creadă ca ii plac înapoi după care își bat joc de inima lor.
Asta un specimen. Mai e ideea când el sau ea trec printr-o despărțire dureroasa în care au fost înșelați și apoi ei se răzbuna pe viitoarele lor relații făcându-le ceea ce ei au pățit. E ca acei profesori care se fac profesori ca să se se comporte cu elevi asa cum au fost și ei tratați. Ce vina au cri din viitor pentru trecutul tău? Ce vina au ?! De ce dezgropi morții? Vezi-ti frate în continuare , carma o pățește toată lume , roata se întoarce și eu vor păți la fel , nu te răzbuna pe cei nevinovați pentru durerea ta , nimeni nu e de vina . Accepta și treci mai departe . Plăgi, striga , suferă, dar nu te răzbuna pe cei din viitorul tai pentru durerea ta din trecut. Ai fost în locul lor , știi cum e , de ce sa facem atât rau pentru cineva care nu știa ce e iubirea și cum e sa ai grija de ea.
Trecutul e trecut, tu privește în viitor și mergi mai departe.Acum ca o concluzie, ce e dragostea ? Dragostea e ceva ce se simte, nu știi ce e , dar știu ca e ceva nou și te face fericit . E ceva magic care te încântă și care te poarte intr-o lume magica . E ceva ce nu e doar uman , ci tot ce vezi . Dumnezeu ne-a creat din dragoste , se spune ca El înșiși e dragoste.
Deci dragostea e frumosul nevăzut. Ceva sacru și prețios ca un diamant ascuns intr-o pestera . Ca un trandafir . Ai grija sa nu confuzi dragostea cu ideea de dragoste ,când te păcălești singur și îți creezi iluzia de dragoste ca să nu te simți singur . Nu ești singur , ești cu tine , subconștientul tău e cel mai bun prieten , cărui ii poți spune secrete și dureri fără sa te temi ca le va spune intr-o zi .
Iubește iubirea și iubește sa iubești...
CITEȘTI
Ce e dragostea ?
Teen FictionCe e acest sentiment ? Cum naiba fac sa scap de el ? Sau trebuie sa scap de el ? În aceasta lectura veți găsi răspunsul la întrebările dumneavoastră. Doar încercați sa înțelegeți dragostea și ea va v-a înțelege pe voi...