2. Kaverilline flirtti

92 10 3
                                    

Anteeks ku tää eka viralline luukku tulee vähä myöhää mut mul ei oo ollu tänää aikasemmi aikaa kirjottaa jote tässä tulee🥹

Aleksin pov.

Keitän makaroonia Rilla seuranani keittiössä, ajatukseni pyörivät vain sen yhden ympärillä...

Mielenikään ei ole parantunut edellisestä suhteesta, mutta haluaisin sen yhden niin paljon! En enää tiedä mitä tää meinaa... Ei jumalauta mä tykkään Ollista. Me ollaan aikasemmi vaan heitetty flirttii ku molemmat tietää sen olevan vaa kaverilline vitsi, mut se on ollu oikeesti— emmä tiedä, niin jotenki, kunnon perhoslauma vatsassa aina silloin!

Pitäisikö laittaa Ollille viestii? Haluisin sanoo mun fiilikset face-to-face mut tuskin pystyn siihe... En haluu alkaa selittää jotai puhelussa tai viestil, jos se saaki väärän kuvan mitä meinaan....
Ehkä mä vaan pyydän sen tänne:)

"Tuuks hengaa"
"Bro tuuks näkee"
"Tuu tänne"
Pyörittelen lauseita, mikään ei kuulosta hyvältä tähän tilanteeseen. Ääähh miksi kaiken tälläisen pitää olla näin vaikeaa...
"Tuuks tänne" Päätän laittaa ja olla yksinkertainen:) Toivottavasti se ei oo nyt jossai kännäämäs.

"Tottakai muru😉" Tunnistan tuon läpän missä vain:D Aina sama! Ei mene kauaakaan kun ovikello soi, onneksi se ihanuus asuu melkein naapurissa:) A/n tietäjät tietää naapurijutun;)

"Oliks sul jotai tärkeetä vai halusiks vaa hengailla" Olli virnuilee, hän tekee aina näin. Helahdan tulipunaiseksi heti ja peittelen sen kääntämällä kasvoni.
"Mikäs sillä pikkusella?" Olli naurahtaa, taisi nähdä jo...

"Olli.." Sanon. "Mm?"
"En haluu muuttaa mitää meijä välil mut—— mul tota" Aloitan mutta sanani katkeileva.

"Niin??" Olli kyselee

"Mä—- mä taidan vähän niinku tykkää susta tietyllä tapaa" Sanon. ei saatana... miks sanoin sen noi...

Tunnen jännityksen ja katseeni kääntyy maahan. 
"Voiks pikku aleksi" Olli aloittaa. Tunnen kyyneliä silmissäni enkä edes tiedä kunnolla miksi...

"Mäki tykkään susta"

Katseeni nousee ylöspäin heti tuon kuultuani, siis oikeastikko?? Tän on pakko olla unta-

"Oikeestikko?"
"No eiku leikisti tyhmä!:D Oikeesti!" Olli sanoo innoissaan.
Hyppään hänen syliinsä innoissani, nuo lämpimät kädet kietoutuvat ympärilleni, tässä on viimein turvallista!

"Mitä sä haluut meille?" Kysyn
"Tiiän siit Annasta, ei meijä tarvii sitoutuu vielä jos et haluu" Olli rauhoittelee. Nyökkään, onneksi hän ymmärtää.

"Muille voidaa olla vaikka flirttejä kavereita sitte" Olli nauraa. Siinä on hyvä nimi meille😀

-
sanoja 337😉

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Dec 01, 2022 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

The night before christmas// Blind channel fanficOù les histoires vivent. Découvrez maintenant