kırmızı

81 9 20
                                    


Yeni yıla kim nasıl giriş bilmiyorum ama, ben bu sene yeni yıl gibi hissetmiyorum.
Sanki eskisi gibi değil, ama olsun bu sene Allah'ın izni ile çok iyi olacağım.


Rrekkiii
Özür dilerim.
Önceki konuşmamız için.
Aptalca davrandım, biliyorum.
Hem boşver o konuşmayı.

Artık sana alışıyorum.
Senin yüzünü ne zaman görücem merak ediyorum,sen beni görüyorsun ama ben seni göremiyorum saçmalık.

Çok öncesinde bilgisayar oynadığını söyledin, birlikte oynarız demek istedim.
Meşgul musun?

Sen bana istediğinde yazıyorsun, ben yazamaz mıyım?
Artık o turuncu saçlı çocuk yok.
Benden hoşlanıyormuş, ama ben onu arkadaş olarak görüyor, senin aksine.

Nerdesin ki, hâlâ yazmiyorsun.
Bana trip mi atıyorsun?
Yoksa panelden okuyup cevap vermiyor musun?

Baksana ne tür müzikler dinlersin.
Dolmuştan iniyorum kütüphaneye geldim.
Bu yüzden yazamiycam.
Haberin olsun
Görüşürüz

Son görülme12.07

Rrekkiii
Buluşalım ben seni tanımak istiyorum, senin hakkında her bilgiye sahip olmak istiyorum.
Nerdeyse seninle 3 aya yaklaşık konuşuyoruz.
Neden birbirimizi tanıma zamanı gelmedi mi?

Senin çirkin veya yakışıklı olmanı umursamıyorum,ticaretli olmanı da önemsemiyorum.

Babam.babam bana seninle konuşmamam gerektiğini söyledi, neden.
Sen kimsin.
Senin adını öğrenene kadar, ismin kırmızı.
Sana kırmızı diye seslenecegim.

VE APTAL OLMA MESAJLARI OKU.
HANGİ KİZ İLE İLGİLENİYORSUN BİLMİYORUM AMA BURAYA GEL KIRMIZI.

aptal kırmızı.
Caps kapattım hadi gel.
Çevrimiçi
Çevrimdışı
Son görülme 19.06

Kendinizi üzmeyin,herşeyin bir yolu vardır, dertleriniz birgün çözülecek, ve iyi olacaksınız ama inandığınız kişiyi unutmayın, ve şükür edin.

İmanli bir kız olma kararı aldım Herkes alsın. Yoksa bu yolun kurtuluşu yok.

Taslakta bölüm kalmadı, bu yüzden uzun bir süre bölüm gelmeyecek çünkü sınav haftamdayım, umarım iyi geçer, sizin ki de iyi geçer yada geçmiştir.

Diğer bölümde görüşürüz...

Reki'nin Yolları( Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin