Chapter 7

4.6K 104 15
                                    

𝗧𝗛𝗘 𝗦𝗢𝗥𝗧𝗜𝗡𝗚 𝗛𝗔𝗧
James, lily and Sirius were all excited to see their baby's Sorting.

𝗧𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝘀𝘄𝘂𝗻𝗴 𝗼𝗽𝗲𝗻 𝗮𝘁 𝗼𝗻𝗰𝗲. 𝗔 𝘁𝗮𝗹𝗹, 𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸-𝗵𝗮𝗶𝗿𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗰𝗵 𝗶𝗻 𝗲𝗺𝗲𝗿𝗮𝗹𝗱 𝗴𝗿𝗲𝗲𝗻 𝗿𝗼𝗯𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗼𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲. 𝗦𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱 𝗮 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝘁𝗲𝗿𝗻 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗛𝗲𝗮𝘃𝗲𝗻'𝘀 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗮𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲 𝘁𝗼 𝗰𝗿𝗼𝘀𝘀.
"𝗧𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀' 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀, 𝗣𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗼𝗿 𝗠𝗰𝗚𝗼𝗻𝗮𝗴𝗮𝗹𝗹," 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗛𝗮𝗴𝗿𝗶𝗱.
"𝗧𝗵𝗮𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂, 𝗛𝗮𝗴𝗿𝗶𝗱. 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗵𝗲𝗿𝗲."
𝗦𝗵𝗲 𝗽𝘂𝗹𝗹𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝘄𝗶𝗱𝗲. 𝗧𝗵𝗲 𝗲𝗻𝘁𝗿𝗮𝗻𝗰𝗲 𝗵𝗮𝗹𝗹 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝗼 𝗯𝗶𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗳𝗶𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗵𝗼𝗹𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗗𝘂𝗿𝘀𝗹𝗲𝘆𝘀' 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗶𝗻 𝗶𝘁. 𝗧𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗹𝗶𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗳𝗹𝗮𝗺𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼𝗿𝗰𝗵𝗲𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗲𝘀 𝗮𝘁 𝗚𝗿𝗶𝗻𝗴𝗼𝘁𝘁𝘀, 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗲𝗶𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗼𝗼 𝗵𝗶𝗴𝗵 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗼𝘂𝘁, 𝗮𝗻𝗱 𝗮 𝗺𝗮𝗴𝗻𝗶𝗳𝗶𝗰𝗲𝗻𝘁 𝗺𝗮𝗿𝗯𝗹𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗶𝗿𝗰𝗮𝘀𝗲 𝗳𝗮𝗰𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗹𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝘂𝗽𝗽𝗲𝗿 𝗳𝗹𝗼𝗼𝗿𝘀. 𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗳𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄𝗲𝗱 𝗣𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗼𝗿 𝗠𝗰𝗚𝗼𝗻𝗮𝗴𝗮𝗹𝗹 𝗮𝗰𝗿𝗼𝘀𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗹𝗮𝗴𝗴𝗲𝗱 𝘀𝘁𝗼𝗻𝗲 𝗳𝗹𝗼𝗼𝗿.
𝗛𝗮𝗿𝗿𝘆 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗵𝗲𝗮𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝗵𝘂𝗻𝗱𝗿𝗲𝗱𝘀 𝗼𝗳 𝘃𝗼𝗶𝗰𝗲𝘀 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗮 𝗱𝗼𝗼𝗿𝘄𝗮𝘆 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 - 𝘁𝗵𝗲 𝗿𝗲𝘀𝘁 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 𝗺𝘂𝘀𝘁 𝗮𝗹𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 𝗯𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗲 - 𝗯𝘂𝘁 𝗣𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗼𝗿 𝗠𝗰𝗚𝗼𝗻𝗮𝗴𝗮𝗹𝗹 𝘀𝗵𝗼𝘄𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗮 𝘀𝗺𝗮𝗹𝗹, 𝗲𝗺𝗽𝘁𝘆 𝗰𝗵𝗮𝗺𝗯𝗲𝗿 𝗼𝗳𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗹𝗹.
𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗰𝗿𝗼𝘄𝗱𝗲𝗱 𝗶𝗻, 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲𝗿 𝘁𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘂𝘀𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗱𝗼𝗻𝗲, 𝗽𝗲𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗻𝗲𝗿𝘃𝗼𝘂𝘀𝗹𝘆.
"𝗪𝗲𝗹𝗰𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝗛𝗼𝗴𝘄𝗮𝗿𝘁𝘀," 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗣𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗼𝗿 𝗠𝗰𝗚𝗼𝗻𝗮𝗴𝗮𝗹𝗹. "𝗧𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁-𝗼𝗳-𝘁𝗲𝗿𝗺
𝗯𝗮𝗻𝗾𝘂𝗲𝘁 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲𝗴𝗶𝗻 𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁𝗹𝘆, 𝗯𝘂𝘁 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘀𝗲𝗮𝘁𝘀 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗚𝗿𝗲𝗮𝘁 𝗛𝗮𝗹𝗹, 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝘀𝗼𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲𝘀. 𝗧𝗵𝗲 𝗦𝗼𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘀 𝗮 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗰𝗲𝗿𝗲𝗺𝗼𝗻𝘆 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲, 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗲, 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗶𝗸𝗲
𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵𝗶𝗻 𝗛𝗼𝗴𝘄𝗮𝗿𝘁𝘀. 𝗬𝗼𝘂 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗲𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗿𝗲𝘀𝘁 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲, 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽 𝗶𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗱𝗼𝗿𝗺𝗶𝘁𝗼𝗿𝘆, 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱 𝗳𝗿𝗲𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗶𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗼𝗻 𝗿𝗼𝗼𝗺.
"𝗧𝗵𝗲 𝗳𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲𝘀 𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗚𝗿𝘆𝗳𝗳𝗶𝗻𝗱𝗼𝗿,

Serpent Queen Where stories live. Discover now