1

1.8K 255 131
                                    

Merhaba!!!

Utanmaz ben bir fic daha yayınlıyorum.. hemde doktor fici.. dedim neden olmasın..

AMA BENİ GAZA GETİREN PANODAKİ ARKADAŞ -O KENDİNİ BİLİYOR- TÜM SUÇ ONUN😭

&


:

Gelmiyor musun? Erken gelirsen kimse gelmeden odada görüşürüz diye düşünmüştüm aşkım

Jimin:

Sevgilim trafik çok fazla yetişmeye çalışıyorum gerçekten.

Bay kim geldi mi?

:

Hayır o huysuz herif gelmeden sen gel ki
Köşede bir yerde sıkıştırıp seveyim seni

Jimin:

Jungkookie🥺🥺🥺

Geliyorum aşkımm

:

Bekliyorum bebeğim💗

-

Jimin girişteki güvenliğe selam verip saatini kontrol ederek hastanenin dönmeli kapısından içeri girdi. Giyinmek için asistan odasına girmeden önce tanıdık odaya çıkmak için asansöre bindi.

Birkaç dakika içinde tanıdık odanın önünde durunca bakışlarını "beyin cerrahi jeon jungkook" tabelasında gezdirdi.

Kendisi henüz bir asistandı ve bu hastaneye geldiği gün yani yaklaşık bir yıl öncesi, jeon jungkook ile tanışmış hastanenin sahibinin büyük uyarılarına rağmen ilişkileri oluşmuştu.

İkiside birbirinden o kadar etkilenmişti ki jungkook Jimin'i ilk görünce direkt öpmek istediğini düşünecek kadar çıldırmıştı.

Fakat hastane müdürü kesinlikle hastanede doktor veya asistan herhangi mertebe fark etmeksizin kimsenin ilişkisinin olmasına izin yoktu. Karşıydı. Bu hem etik değildi hemde insan sağlığının söz konusu olduğu bir yerde duygulara yer yoktu.

Jimin hemen odaya girdi, yeterince geç kalmıştı. Odaya girdiği gibi jungkook onu kendine çekip sarıldı.

Hastane yoğundu, gece eve gidiyor uyuyor geri geliyorlardı. Başka hastaneye gitmeyi düşünmüşlerdi fakat biri başka hastaneye giderse zaten az vakitleri olduğu için birbirlerine ayırdıkları vakit dahada azalacak hatta hiç görüşmüyor olacaklardı.

Bu riski ikiside alamazdı.

"Şuan tüm yorgunluğum geçmiş gibi.." jungkook derin nefes vererek kafasını kendisinden biraz kısa bedenin boynuna gömdü.

Jiminde sarılışına karşılık verirken kısa sürede dudakları birleşti, uzun süredir öpmemiş gibi açlıkla birbirlerini öperken birden kapı çalınca, jungkook yumruk yaptığı elini yandaki duvara geçirmemek için zor duruyordu.

Jimin ortamın saçmalığına kahkaha atarken yavaşça ayrıldı sevgilisinden.

"Ben yerime geçeyim en iyisi." Diyerek alayla masanın altına giderken jungkook görünmediğine emin olduğu zaman kapıyı açmıştı.

"Günaydın jeon." Bay kim hafif beyaz saçları ve takım elbisesiyle içeri girerken gözleriyle etrafı taradı. Resmen paranoyak biriydi.

"Müsaitsiniz değil mi?" Adam red kabul etmeyen sesiyle sorunca jungkook omuzlarını düşürdü. Yalnız kalamayacaklarını kabul etmiş bir durumdaydı.

"Tabiki ya müsaitim. Çok müsaitim."

-

Eğlenceli hafifte olsa kaosları olacak bir fic gibi duruyor.. nasıl ilerler bende bilmiyorum şahsen kafama göre yazacağım hatta belki olmazsa silerim.

Ama şimdilik dursun!!!

Kaçıyorum oy atıp yorum yapmayana küsüyormuşum öyle diyolar.

Kaçıyorum oy atıp yorum yapmayana küsüyormuşum öyle diyolar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


secret - jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin