2

1.4K 228 100
                                    

Merhabaa nasılsınız bakayım?

Ben idare ediyorum,, duyuru yaptım bu kitaba ilgi gelmiss dedim niye yb atmayayım??

Ve bazı yorumlara aşırı gülüyorum bunları bazen buraya ss şeklinde koyacağım.. çok güzeller çünkü..JSNQİAKQAOPA

-

:

Neredesin?



Jimin:

Acildeyim sevgilim


:

Yanıma gel


Jimin:

Hayatım çok hasta var gelemeyeceğim



:

Ama bende hastayım bir nevi yani..


Jimin:

Jeon.. sus hadi işlerimi bitirmeliyim!!

:

:(((


-

Jungkook odasında kayıt işlemleri için belgeleri doldururken telefonuna acil uyarısı geldiği için hızla acil katına indi. Uyarı orayı gösteriyordu.

Sedye ile içeri giren adamı görünce çevresindeki ambulanstaki ilk yardım görevlilerinden gerekli bilgileri hızlıca almış kafa travması olup olmadığını bakmak için göz bebekleri kontrolü ardından beyin filmine yollamıştı.

"Emar için siz gidip halledin, sonuçlar hemen gelsin. Göz bebeklerine bakılırsa travma yok ama araba kazası olduğu için içeride neler olduğunu bilemeyiz. Hızlı olun." Hemşireler hastayı alıp üst kata çıkarmak için asansöre bindiklerinde asansördeki jimin karşısındaki sevgilisini görünce hızla indi.

Ufak adımlarla jungkook'a ilerlerken çaktırmadan gülümsüyordu. Jungkook onun bakışlarından her duygusunu anladığı için oda çaktırmadan sevgilisine gülümsüyordu.

Karşı karşıya durduklarında jimin elindeki dosyayı gösterdi, az önceki hasta için kayıt yapması gerekiyordu.

Hem bu bahane ile jungkook'u görmüş olacaktı. Jungkook kağıdı alırken ellerini kasıtlı olarak birbirlerine sürttü.

"Bunların halledilmesi gerek bay jeon." Jungkook en ufak temasa muhtaç gibi ellerinin kısa dokunuşu ile titrerken ne ara bu kadar temas bağımlısı olduğunu anlamış değildi.

"Yapalım o zaman park." Sekreter masasına belgeleri koyup imzalarken arada bakışları onu izleyen sarışın sevgilisini buluyordu.

Yakın zamanda saçlarını boyadığı için o kadar göz alıcı duruyordu ki, jungkook bu saçını ilk gördüğünde hem bu kadar yakıştığı için sinirlenmiş hemde sevinçten deliye dönmüştü. Duygu değişimleri içerisinde bir süre sevgilisini dışarı çıkarmamak gibi bir düşünce bile aklından geçmişti.

secret - jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin