~Din perspectiva lui Zack ~
Eram putin socat de cum a reactionat Anda in legatura cu plicul ala ,de parca in el era cel mai valoros lucru al ei dar nu am mai comentat nimic doar o priveam cu desface pliclu si inceape sa scoata din el o foaie si niste poze.
In timp ce citeste avea o fata socata si incepuse sa planga in hohote ,ma uitam la ea trist neaproprindu-ma pana cand o vad ca isi pierde echilibrul si da sa cada .
Eu-Andaaaa !!!!!!!!*tip in timp ce alerg catre ea pentru a o prinde *
Adrian rasufla usurat cand vede ca am prins-o ,dar eu eram panicat asa ca incep sa tip la el sa sune la salvare .Eu-Suna odata la salvare !!!
Ad-Asta incerc sa faccccc!*tipa el inapoi *
O strang mai tare pe raraita in brate si ii soptesc la ureche
Eu-Totul va fi bine,te voi ajuta o sa vezi .*spun si o pup pe frunte .*
O ridic pe micuta minion ,si ma indrept cu ea spre canapea .O ajez cu grija si ma uit la ea dar un strigat bucatarie ma face sa imi mut privirea .
Alerg in directia in care am auzit si cand intru o vad pe Danna intinsa pe jos avand un cutit in picior ,sangera si plangea in hohote .
Eu-Ce sa intamplat ?*spun socat in timp ce ma duc langa ea *
D-A-a-a...am....*dar nu reuseste sa spuna din cauza lacrimilor*
O iau in brate in timp ce tip dupa Adrian si incerc sa o linistesc pe Danna.
Ad-Ce mai vrei frate ,lasa-ma sa ....*dar nu mai spune nimic dupa ce o vede pe Danna *
Eu-Ai sunat la salvare ?*tip la el *
Ad-DA....dar pana vin ei trebuie sa o ajutam noi.*spune si vine imediat laga mine si ea*
D-A-a-a-a...adica *reuseste sa spuna duupa cateva minute *
Ad-Trebuie sa scoatem cutitul si sa astupam rana pana nu pierzi mai mult sange .*spune repede *
D-CE??
Ad-Ai incredere in mine ?
D-......*nu mai apuca sa spuna nimic ca lesina *
Incep sa injur iar Adrian nu mai sta pe ganduri ,pune mana pe cutit si il scoate din piciorul fetei isi scoate tricoul si il pune in jurul rani legandul strans oprind sangerarea.
Ad-Zack pana ajunge salvarea ,Katy poate ataca din nou si va fi si mai rau !
Eu-Si ce vrei sa facem ?
Ad-Mi-a venit o idee !
Eu-Care ?
Ad-Nu avem timp ,iao pe Danna!
Nu mai comentez si o iau imediat in stilul miresei iesind cu ea din bucatarie si urmarindul pe Adrian cum o ia si el la fel pe Anda si cum iese pe usa indreptanduse spre un BMW negru mat ,o pune pe bancheta din spate dupa facandu-mi semn sa o pun pe cealanta fata in masina mea (DA avem si masini ,doar nu credeati ca mergem doar cu motocicletele ,in fine sa revenim )....Ne urcam in masini si pornim in ceea mai mare viteza spre cel mai apropriat spital .~Din perspectiva Andei ~
Incerc sa deschid ochi dar o lumina puternica ma face sa ii inchid imediat ,nu ma dau batuta si mai incerc sa ii deschid odata ,clipesc de mai multe ori pana ma obisnuies cu lumina puternica ...cand incep sa vad bine incep sa inspectez locul ,observ ca sunt intr-un spital asa ca sar ca arsa din pat nebagand in seama tinuta nasoala .
Pasesc spre iesirea din incapere dar inainte sa deschid usa care imi aduce evadarea aud niste voci asa ca ma opresc si incep sa ascult discutia care cred ca ar trebui sa fie privata .
Vocea1-Tanara ranita este bine ,nu trebuie sa va faceti griji .Vaocea2-Doamne ce ma bucur !
Voacea3-Dar cealanta ?
Imi dau seama doar cine sunt persoanele din spatele vocei 2 si 3 ,erau chiar Adrian si Zack si presupun ca celalant era un doctor ...continui sa ascult fiind curioasa cine este fata ranita deoarece eu nu vad sa am nici o zgarietura decat o durere nasoala de cap .
Doctorul-Este bine.
A-Domnule dar piciorul Dannei o sa fie sigur bine ?*intreaba ingrijorat *
Doctorul-Da ,dar nu va putea alerga sau merge pentru cateva zile .*raspunde simplu*
Cu aceeasta propozitie creierul meu a inceput sa se lumineze de cele intamplate inainte sa ma trezesc si imi dau seama ca persoana pe care si-a ales-o Katy este chiar Danna.
Ies pe usa oprindu-ma in fata doctorului aproape tipand la el sa imi spuna unde se afla Danna.
Zack vine langa mine incercand sa ma calmez dar nu il ascult si plec alergand ca o nebuna incercand sa ii gasesc singura salonul pana iil aud pe doctor cum tipa in urma mea :
CITEȘTI
Fata noua
Teen FictionHeii..Ma numesc Anda am 16 ani 1,61 inaltime ,ochi schimbatori si parul castaniu , sunt si raraita . Parinti mei sau hotarat sa ma trimita la bunica in New York deoarece ei nu prea aveau timp de mine .M-au inscris la un nou liceu de arte deoarece ad...