~Din perspectiva Andei ~
Ies grăbită din sala de repețiți dupa ce Adrian a venit si mi-a spus ca a fost anunțat de către domnul director sa ma duc repede acasa deoarece sa întâmplat ceva grav.
Alerg spre casa cu Adrian in urma mea care tipa sa încetinesc,dar nu il băgam in seama deoarece eram îngrijorată.
Am ajuns acasă in mai puțin de 15minute când normal fac 30de minute .
Intru pe usa ca o furtuna trântind usa si uitând ca mai este si băiatul frumos din spatele meu .
Intru in bucătărie si o vad pe bunica îngrijorata .Ma duc langa ea repede si ii spu:
E-Am venit cat de repede am putut ,ce sa întâmplat ??? *spun evident speriata de moarte*
B(unica)-Sa întors!*spune trista*
E-CUMMMMM?????*Spun uimita*
B-Nu știu !Mau sunat părinti tai si miau spus ca a revenit si ca o sa faca tot posibilu sa se răzbune !*spune speriata*
Ad(rian)-Buna ziua ...imi pare rau ca ma bag dar cine sa întors?
Uitasem complet de Adrian care stătea in tocul usi cu o fata confuza evident neștiind nimic de trecutul meu bizar .
B-Anda cine este acest tânăr ?*întreabă bunica curioasa*
Ad-Ma numesc Adrian si sunt....
Dar nu mai apuca sa continua ca ma bag peste el .
E-Este doar un amic buni ,stai calma !Acum spune-mi ce au decand sa faca mama si tata in legătură cu ea?
B-Isi angaja badicarzi iar tu te vei muta înapoi la ei pentru a putea fi in siguranța !
*spune începând sa plângă ca voi pleca*
E&Ad-Ceeee ????
E-Nu vreau sa plecccc!!!!*tip eu la ea*
Ad-Nu poate pleca !
B-Imi pare rau dar nu este decizia mea
Fug la mine in camera deoarece nu mai rezistam la atâtea vesti rele .Intru in camera si încep sa arunc toate lucrurile pe jos si sa le sparg de la atâția nervi .
Dintr-o data aud o bătaie in ușă si imi dau seama ca este Adrian asa ca ii spun sa intre .
Când intra rămâne uimit de mizeria din camera dar eu continuam sa arunc chesti pe jos.
El vine in graba spe mine si ma oprește .
Ad-Anda termina nu le mai darma ,ele nu au nici o vina !*spune evident îngrijorat*
Eu ma potolesc si încep sa ma las încet in jos deoarece nu ma mai puteam stăpâni .
Cand cad de tot pe podeaua rece, el se pune langa mine si ma ia in brate si imi spune:
Ad-Sunt sigur ca totul va fi bine si nu vei pleca!*spune in timp ce ma mângâie liniștitor pe spate*
Cu astea spuse eu încep sa plang mai zgomotos si sa il strâng in bate mai tare .
Dupa ce ma liniștesc cat de cat in bratele lui si ii murdăresc tricoul de rimel el imi spune :
Ad-Stiu ca ne cunoaștem de foarte putin timp defapt de azi de dimineața dar crede-mă ca nu vreau sa pleci si vreau sa ai încredere in mine si sa imi spui ce sa întâmplat si cine este aceasta ea care vrea sa se răzbune ?Și stiu ca n-am dreptul sa ma bag in viata ta ta dar imi pasa !*spune îngrijorat*
In timp ce imi șterge lacrimile si se uita in ochi mei rosi de la atâta plâns .Puteam sa vad sinceritatea in ochi lui si am încredere in el dar sper sa nu regret .
E-Acum ceva timp am întâlnit un tip pe nume Alex care era foarte drăguț cu mine si pot spune ca a fost dragoste la prima vedere pentru amândoi dar eu nu am stiut ca el are o iubita si ca eu sunt amanta .El nu o mai iubea dar nu se putea desparți de ea deoarece ea avea probleme si era ins-tare sa facă vreo prostie deoarece ea il iubea ...Mie nu mia spus nimic pentru a nu ma pierde .Cand ea a aflat ca el nu o iubește si ca are o relație cu mine a .....*(spun si încep sa plâng fara a putea sa continui)
Ad-Shhhhh..ușor nu trebuie sa spui tot acum .
*spune in timp ce îmi șterge di-nou lacrimile *
E-Dar vrei sa sti!
Ad-Mai pot așteptă pana te liniștești !*spune îngrijorat*
E-Dar eu nu !
Ad-Offff...ok ,dar cine este aceasta ea?
E-Ea este....
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Heiii .....scuze pentru greșeli si pentru suspans.
Va mulțumesc pentru voturi si comentarii si va aștept in continuare părerile si curiozitățile .
Ii mulțumesc in special lui @AndreeaMarina5 pentru ca ma sacaie sa scriu si pentru incurajari.
Va puppp:*:*:*:*:*:*
Cine credeți ca este ea?
CITEȘTI
Fata noua
Teen FictionHeii..Ma numesc Anda am 16 ani 1,61 inaltime ,ochi schimbatori si parul castaniu , sunt si raraita . Parinti mei sau hotarat sa ma trimita la bunica in New York deoarece ei nu prea aveau timp de mine .M-au inscris la un nou liceu de arte deoarece ad...