22.Concursul

2.2K 80 5
                                    

~Din perspectiva Andei~
Se aude soneria asa ca ma duc sa deschid usa .Cand o deschid nu era nimeni in fata ei ,ar cad sa inchid usa in fata usi apar Adrian si Danna care ma sperie :
Ad&D-Boooooooo!!!!*tipa ei*
Eu-IDIOTiLOR!!!!!!!!*tip eu la ei*
D-Ok...*si intra *
Ad-Scuze ea ma obligat!*spune cu o fata de catelus*
Eu-Oofff ...in fine intra!
Intra si Adrian iar eu inchid usa ,dupa care urcam la mine in camera unde il gasesc pe Zack stand in pat si cantand la chitara mea .
Eu-Ce crezi ca faci cu chitara mea?*spun nervoasa*
Z-Tie ce ti se pare ca fac ,cant.*spune calm*
Eu-Ok ...gata ia labele de pe chitara mea .
Ad-Gata,cum de ati stat pana acum singuri fara sa va omorati?
Eu-Pai ne-am inteles !Dar acum a pus mana pe chitara mea albastra !
D-Asa si ?
Eu -Chitara asta este super importanta pentru mine !
Z-Nu am stiut scuze .
Ad-Frate nu am auzit eu bine sau tacmai ai spus scuze ??*spune uimit *
Z-Taci!
Ad-Si daca nu vreau?
Eu-Terminativa !Haide sa incep prima proba!
Ad&D&Z-ok *spun toti in cor*
Intoarcem desenele si pot sa jur ca Zack chiar are un mare talent la desen .Pictasera nemai pomenit de bine iar de aceea a castigat prima proba la care pana si eu l-am votat !
Z-Cand ti-am spus ca am talent ,tu noooo!!*imi reprosa el*
Eu-Ok ,recunosc am gresit ! *spun cu o fata trista *
Z-Nu-i nimic* si ma pupa delicat pe obraz*
Eu-Hmm....ok hai sa incep proba a doua ,adica dansul !
Incep sa dansez Hip hop dar ca o bleaga ma impiedic si cat peste Adrian .
Ne uitam unul in ochi celuilant si nu spunem nimic pana cand sunt ridicata de Zack care era rosiatic la fata .
Eu-Imi pare rau Adrian nu am vrut ...imi cer scuze .*spun cu parere de rau*
Ad-Stai calma este ok .
Z-Pai haide sa continuam !*spune incordat*
D-Tu urmezi frumosule !*spune zambind*
Zack incepe sa danseze si dansa bine dar nu la fel ca mine asa ca eu am castigat proba .
A treia proba era cantatul si a inceput el sa sante o melodie minunata la chitara mea neagra pe care i-am dat-o eu ca sa nu o mai atinca pe Albastrica ...adica chitara mea ceea albastra .
In timp ce canta imi venea sa ma duc si sa il iau in brate deoarece ma atragea .
Cand vine randul meu sa cat aleg una din piesele scrise de mine care ii era deticata lui Katy ...era vorba despre ea si despre faptul ca nu am vrut niciodata sa o ranesc sau sa fac ceva care sa o deranjeze si mai spun si ca imi este dor de ea si ca as vrea sa fim mai mult surori decat dusmance.
In timp ce cant incep sa plang din cauza mesajului asa ca nu apuc sa termin de cantat melodia dar tot am castigat proba iar Adrian cum a observat ca plang a venit si ma luat in brate .
Danna si Zack se uitat ciudat la noi iar de aceea am facut un pas in spate pentru a iesi din aceasta imbratisare .
Proba a patra era actoria asa ca am jucat inpreuna o piesa  cu replici inventate pe loc dar care sa exprime un sentiment .Iar Danna si Adrian au ales sentimentul iubire .
Z-Draga mea iubita ti-as spune iar si iar ca tu pentru mine esti unica!*spune el cu iubire in glas*
Eu-Dar eu nu vreau vorbe dragule ,vreau dovezi,vreau sa imi rati ca pot avea incredere in tine si siguranta ca nu ma vei parasi ,vreau fapte iubire!
Z-Am sa renunt la toata familia la toti bani si la viata doar ca tu sa fi langa mine si sa ma incalzesti cu iubirea ta .
Eu-Alte cuvinte ,fara fapte care sa imi arate!
Z-Poate astea sunt doar niste vorbe,dar sunt unele adevarate .Iar buzele mele tarsesc dupa ale tale,dupa gustul lor .
Eu-Continui sa spui cuvintele acestea banale.
Z-Uite o fapta !*si ma saruta tandru*
Nu ma mai opun nu mai rezistam tentatiei de mult vroiam sa il sarut si sa ii simnt gustul, buzelor lui catifelate .Asa ca ne sarutam ,pentru prima data a fost un sarut lung dar nici foarte lung deoarece  am fost opriti de juriu .
Din pacate Zack a castigat iar acum este egalitate amandoi trebuie sa ii punem celuilant o provocare .
Dar inainte sa o facem au urmat niste intrebari oribile
Ad-Sarutul a fost tot actorie sau a fost real?
Z-Pentru mine tot ce am spus a fost real !
D-Serios?
Eu-La mine actorie.
Z-Da eu am spus tot din inima.
D-Dragut
Ad-Deci este egal asa ca o sa radem dublu !
////////////////////////////////////////////////////
Heiii...gata 9PrettyPinck9 am postat si capitolul asta si scuze ca a durat asa mult dar am avut putina treaba te pup:*:*
Va multumescccc enorm de mult pentru ca imi votati cartea si ca o adaugati la lista de lecturi <3<3
Scuze pentru greselile gramaticale

.In poza e trandafirul pictat de Zack .
Iar melodia aia este melodia pe care o canta .<3<3<3
Va pup Bye:-X:-X<3<3

Fata nouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum