B-10 FİNAL

3.5K 184 142
                                    



"Off ne ağır bir şeymişsin ya... Ya bir dursana çocuk! Nerde bu siktiğimin anahtarı... Tanrım..." yanımda vücudumun büyük bir bölümüne yaslanan sevdiğim adam, stresli anahtar arama yolculuğuma hiç katkıda bulunmuyor, aksine ellerini üzerimde yaramazca dolaştırıp kıkırdamaktan başka bir şey yapmıyordu.

"Sonunda be"

Hızlı hareketlerle kapıyı açıp kapadım ve yine aynı hızla odama kadar taşıdığım bu yaramazı yatağın ortasına sert bir şekilde attım.

"Ahh lix bu kadar mı acelecisiiin pekiii-" ellerini pantolon düğmesine uzatıp çözdü ve fermuarı da aynı hızla açıp pantolonundan kurtuldu. Tamı tamına 2 saniye içinde gerçekleşen şey ile şoka uğradım.

"Lan hyun dur ne yapıyo- ahh" Onu durdurmak için hamle yaptığım sırada ellerimden tuttu ve üzerine çekti.

Ben ince pijama altımla kasıklarının üstünde otururken onun da sadece boxer ile tam altımda bulunması işleri daha da zorlaştırıyordu.

Kolları arkada yatağa yaslı bir şekilde vücudunu dik tutuyordu. Gözlerimin içine, şehvet dolu bakışlarla bakıyor ve onu daha çok istememe sebep oluyordu.

Kucağına biraz daha yayıldım. Yutkundu ve derin bir nefes alarak kafasını geriye attı. Bembeyaz ve pürüzsüz boynu o kadar davetkâr duruyordu ki kontrolüm dışında önce bir elim göğsünü buldu sonra diğer elimle de tişörtünü biraz çekiştirip köprücük kemiklerini açtım. Dudaklarımı yana yana sol köprücük kemiğine bastırdım. Dilimi soldan sağa doğru tam iki köprücük kemiğinin orta kısmına gelecek şekilde gezdirdim ve tam orta kısma geldiğimde derin bir öpücük kondurdum. Boynuna doğru hem ısırarak hem de ısırdığım yerleri dilimle gezip minik öpücükler bırakarak ilerledim. Boynunun tam sağ kısmında durdum ve burnumu yasladım. Çok güzel kokuyordu. Baharat ve mandalina karışımı mistik kokuya eşlik eden teninin kokusu beni çoktan harekete geçirmişti.

Bu sırada Hyunjin kendini arkasındaki yastıklara bırakmış ve bir elini saçlarıma bir elini de kalçama atmıştı. Kalçamı ne kadar sert sıkıyorsa saçlarıma o kadar nazik davranıyordu.

Tam ellerim tişörtünün eteklerini bulmuştu ki odayı benim olmayan bir melodi doldurdu.

Hyunjin ile aynı anda kafalarımızı kaldırdık. Hiç memnun olmayan bakışlarla baktı gözlerime. Tam üzerinden kalkıyordum ki kalçamdan tutup hızlıca kucağına oturttu ve bir kolunu belime sarıp diğeriyle yataktan destek aldı ve hızla ayağı kalktı. Düşmemek için bacaklarımı beline sardım ve kollarımı boynunda doladım.

"Hyun dur indir beni" eğilip pantolonunu yerden aldı ve gözlerini yüzümde gezindirirken konuştu.

"Artık bir bütünüz bebeğim buna alışsan iyi olur... pff fakat bunu açmam lazım, minho, arada bir kabus görüyor ve arayıp sesimi duymadan sakinleşemiyor. Yani o manada değil tek yakın arka-" dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum.

"Lütfen artık aç şu telefonu..." Derin bir nefes aldı ve telefonu açıp kulağına götürdü. Kafamı boyun girintisine yasladım ve beklemeye başladım.

"Alo... evdeyim... iy-iyiyim s-sen iyi mis-"  ağzımın içinde kulak memesi ile oynarken parmak uçları dudaklarıma kapandı ve mikrofonu kapatıp boğukça inledi. Sırıtıp dilimi parmalarında gezindirdim

"Lix lütf-en ahh" titreyen sesiyle bir kez daha inledi ve telefonun ahizesinden gelen sesle kendini ne kadar toparlayabilirse toparladı ve konuşmasını hızla bitirdi. Biten konuşmayla dudaklarımı ısırdım ve suratına yalancı bir endişeyle baktım.

Naughty • hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin