κεφάλαιο 1 η ιστορία μου

13 2 2
                                    

Γεια, με λένε Άννι. Πριν 5 χρόνια είχα τόσα όνειρα με τον πατέρα μου. όμως μας άφησε για μια άλλη γυναίκα, που πιο μετά παντρεύτηκαν.
Εγώ μένω μόνη με την μητέρα μου σε ένα μικρό Σπίτι που έχει 3 μόνο δωμάτια μπάνιο, το δωμάτιο της μαμάς και το δικό μου.
Το δωμάτιο μου είναι προς μεγάλο και μικρό.  Το δωμάτιο μου κατά την γνώμη μου είναι ένα από τα καλύτερα δωμάτια του σπιτιού μας. Η μητέρα μου δουλεύει σε μια εταιρεία που περνάει  953 € εισόδημα. Η μητέρα μου κάνει δύο δουλειές. Εγώ προσπαθώ να την βοηθήσω με το σπίτι.
Λοιπόν τώρα πάμε σε εμένα, είμαι 16 χρόνων και θα πάω τώρα 1 λυκείου. Έχω μια  κολλητή που την λένε Αναστασία.  έχουμε κάνει πολλά φανταστικά πράγματα το καλοκαίρι είχαμε πάει και ταξίδι.

Όταν ήρθε η μητέρα μου από την δουλειά την ρώτησα εάν με αφήνει να πάω βόλτα, και μου είπε ναι.
Όταν βγήκα είδα κάποιον με την Αναστασία όταν τους είδα να είναι χέρι με χέρι την ρώτησα ποιος είναι αυτό ; Μου λέει α..ναι, ξέχασα να σου πω είναι.. το αγόρι μου που τον λένε Κώστα . Την ρώτησα γιατί δεν μου το είπε; Και μου λέει ότι το ξέχασε, σκέφτηκα πως γίνεται να ξεχάσει ένα τόσο σοβαρό πράγμα στην κολλητή της. Μετά από 2 λεπτά ήρθε και ο φίλο του και η Αναστασία λέει γιατί έφερες και αυτόν εδώ προς το αγόρι της λέει ότι ξέχασε ότι θα έρθει. Η Αναστασία λέει οκ, μπορεί να φύγει; Λέει νευρικά, λέει ο Κώστας οκ όμως άμα είναι να φύγει, θα φύγει και η Άννι! Η Αναστασία είπε οκ, είπε να φύγω όπως και στο φίλο του Κώστα. Εμένα δεν μου άρεσε καθόλου αυτό και έτσι έφυγα νευριασμένη από εκεί.
Όταν πήγα Σπίτι με ρωτάει η  μητέρα μου γιατί ήρθα τόσο νωρίς σπίτι γιατί κανονικά θα αργούσα, της λέω ότι δεν έχω όρεξη να συζητήσω κάτι. Πάω στο δωμάτιο μου θλιμμένη και άκουγα μουσική και μετά από 10 λεπτά είπα να δω Netflix.
Μετά κατέβηκα κάτω να φτιάξω ένα τοστ για βραδινό. Όταν το έφτιαξα πήγα να κάνω μια μπουκιά και  άρχισα να καταλαβαίνω ότι η μαμά για κάποιο λόγο δεν είναι εδώ, δεν την βρήκα που και μετά είπα να φάω το τοστ μου .  όταν τελείωσα είπα να πάω για ύπνο, ήλπιζα η μαμά να είναι καλά.

Σας ευχαριστώ που  το Διαβάσετε θα έχει και κεφάλαιο 2!

Σας ευχαριστώ που  το Διαβάσετε θα έχει και κεφάλαιο 2!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
just loveOnde histórias criam vida. Descubra agora