Ni

15 6 4
                                    


İşçiler eşyaları yerleştirirken ben de onları izliyordum. O sırada bahçe ilgimi çekti. Bahçeye girdiğimde gözüme ilk çarpan şey rengarenk çiçeklerdi. Bu göz kamaştırıcı çiçeklerin arasında onlara çok zıt görünen birini gördüm. Saçları simsiyahtı ve teni hiç güneş görmemiş gibi beyazdı, uzun boylu biriydi. Elinde eldiven olmadan toprağı deşiyordu. Daha sonra kazmayı bıraktı ve eline aldığı fidanı çok dikkatli bir şekilde toprağa koydu. Daha sonra fidanın etrafını toprakla destekleyerek geri çekildi. Bitkiye biraz su verdikten sonra bir süre onu izledi.

'Çok güzel bir çiçek olacaksın.' diye fısıldadı. 'İnsanların aksine, sen çok güzel olacaksın.'

Teker teker fidanın yapraklarını okşadığında şaşkın gözlerle onu izledim. Sanki çok özel bir şeymiş gibi dikkatli ve bebeğiymiş gibi ilgiyle bakıyordu ona. İşi bittikten sonra soluna döndü ve beni gördü. Göz göze geldiğimizde şaşkınlık ve hayranlıkla onu izliyordum. Gözleri yeşildi, demin diktiği fidanla aynı renkti. Hiçbir tepki vermeden yanımdan geçti ve apartmana girdi.

Arkasından ben de apartmana girdim. 7 katlı bir binaydı, ikinci kata geldiğimde içeri girdiğini gördüm. Karşısındaki dairede oturuyordum. İçeri girdim. Marketten aldığım kekle çayı önce işçilere ikram ettim ardından onun kapısına gittim. Belki komşumla tanışabilirdim. Kapıyı çaldığım gibi açtığında şaşırsam da belli etmedim.

'Merhaba. Ben Frezya.' Yüzümde sıcak bir gülümseme vardı ve sıkıca kek tabağını tutuyordum. İfadesini hiç bozmadan yüzüme baktığında afalladım. Yüzünü kısa süre de olsa yakından görmek hoşuma gitmişti. Gözündeki siyah makyaj yeşil gözlerini daha da belli ediyordu. Küçük bir burnu ve kalın dudakları vardı. Birkaç piercingi vardı ve bu yüzünü daha da güzelleştirmişti. Keki aldığında 'Ivy.' dedi ve kapıyı kapattı.

Sesi görünüşünün aksine çok yumuşaktı. Yine de tatlı tipine rağmen bu kadar kaba olması beni huzursuz etmişti. O sırada bahçede fidana söylediği sözü hatırladım. 'İnsanların aksine, çok güzel olacaksın.' İnsanları sevmiyor herhalde diye düşünüp eve girdim. 

Huzura DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin