- Eminem, Just Lose It şarkısının nakaratını 30 saniyede yazdı. Albümün son şarkısıydı.
- Eminem, 97 Rap Olimpiyatlarından önceki gece evinden tahliye edildi ve o gece fayans zeminde uyumak zorunda kaldı.
- Training Day filminde aslında Eminem oynayacaktı ancak sonradan rol
Ethan Hawke'a verildi.- Eminem Kim'le tanıştığında 15 yaşındaydı. Bu sırada bir masanın üstünde LL Cool J'in I'm Bad şarkısını söylüyordu.
- Eminem'in bitirdiği ilk ve tek kitap LL Cool J'in 'I Make My Own Rules' kitabıdır.
- The Marshall Mathers LP albümünün ilk adı aslında Amsterdam'dı.
- Eminem, Hailie'nin doğumgününden 5 gün önce çalıştığı pizza restoranından kovuldu ve elinde kalan 40 dolarla Rock Bottom şarkısını yaptı.
- Eminem, Hailie ile birlikte '97 Bonnie and Clyde şarkısını kaydetmeye giderken Kim'e çizgi film izlemeye gidiyoruz diye yalan söylemişti.
- Eminem, ünlü olduktan sonra bile uzun bir süre mütevazı bir evde kalmayı tercih etmiştir. Hala daha o büyük evinde kaldığı söylenemez.
- The Slim Shady LP yayınlandığında, Eminem karavan borcunu ödemeye hala devam ediyordu.
- Eminem, Beastie Boys'u dinledikten sonra rap yapmaya karar vermiştir.
- Eminem'in dinlediği ilk rap şarkısı Ice-T'nin Reckless şarkısıdır. 9 yaşında dinlemişti.
- Mark Zuckerberg ilk yaptığı sitesindeki nickname'ine "Slim Shady" yazmıştır.