Bölüm 2

618 33 24
                                    

* Annesi ve babası Daddy Warbucks adlı müzik grubunun en iyi üyeleriydi. Müzikte gayet iyilerdi. Eminem'in müzik yeteğinin genetik olduğu söyleniyor.

* 18 aylıkken babası tarafından terk edilen eminem, ünlü olduktan sonra arayan babasına 'rüyamda gırtlağını kesmiştim benden uzak dur!' dedi.

* İnanılmaz iğrenç hayat yaşamasına rahmen dünyanın en iyi rapcilerinden birisi olmuştur.

* Kadınlardan inanılmaz derecede nefret etmektedir. (annesi nedeniyle.)

*Hipermetrop olduğu için gözlük takar

Küçük bir çocuk iken Madonna ile tanışmış.

*Tom Green ve South Park'i çok komik buluyor.

Bir rap yarismasina girerken uyuşturucu aldığı için sizip kaldi.

*Son saati ona interscope firmasi tarafindan yilbasinda hediye edildi.

*Yazarken Sağ elini kullaniyor.

*Detroit in 5 büyük rapçisini müzik dünyasına kazandıran Eminem kendisiyle birlikte 6 kişiden oluşan grubun adının D12 olmasını şöyle açıklıyor 'çünkü hepimiz çift kişilikliyiz'.

En yakın arkadaşı Ronnie intihar etti

*Okulu hep astığı için hocasından dayak yedi ve 10 gün komada kaldı

*8 mile den sonra oyunculuktan hoşlanmadığını söyledi.Yönetmenden emir almaktan hoşlanmıyor.

*LL Cool J ve 2 Live Crew dinleyerek büyüdü.

*Okuldaki arkadaşlarıyla hep rap için savaştı ve bu savaşı kazandı.

Eminem Hakkında BilinmeyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin