—-HI! ᵗʰⁱˢ ⁱˢ ᵐʸ ˢᵉᶜᵒⁿᵈ ᵇᵒᵒᵏ ᵉᵛᵉʳ ˢᵒ ᵖˡᵉᵃˢᵉ ᵉˣᶜᵘˢᵉ ᵐᵉ ᶠᵒʳ ᵗʰᵉ ᵐⁱˢᵗᵃᵏᵉˢ! ⁱ ᵈᵉᶜⁱᵈᵉᵈ ᵗᵒ ʷʳⁱᵗᵉ ᵗʰⁱˢ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ⁿᵒ ᵒⁿᵉ ʳᵉᵃˡˡʸ ᵉᵛᵉʳ ʷʳⁱᵗᵉˢ ᵃᵇᵒᵘᵗ ᵗʰᵉ ᵉᵐᵒᵗⁱᵒⁿᵃˡ ᵃⁿᵈ ᵐᵉⁿᵗᵃˡ ᵃᶠᶠᵉᶜᵗ ᵗʰᵃᵗ ᵈᵉⁿʲⁱ ʰᵃˢ ᵇᵉᵉⁿ ᵗʰʳᵒᵘᵍʰ ʷⁱᵗʰ ᵗʰᵉ ᵃᵐᵒᵘⁿᵗ ᵗʰᵃᵗ ʰᵉ'ˢ ᵍᵒⁿᵉ ᵗʰʳᵒᵘᵍʰ; ˢᵒ ⁱ ᵗʰᵒᵘᵍʰᵗ ⁱᵗ ʷᵃˢ ᵃ ᵍᵒᵒᵈ ⁱᵈᵉᵃ ᵗᵒ ⁱⁿᶜˡᵘᵈᵉ ʰⁱᵐ ˡᵉᵃʳⁿⁱⁿᵍ ʰᵒʷ ᵗᵒ ᵖʳᵒᵖᵉʳˡʸ ᵐᵒᵘʳⁿ ᵗʰᵉ ᵈᵉᵃᵗʰ ᵒᶠ ʰⁱˢ ˡᵒᵛᵉʳ! ᵗʰᵉ ˡᵒᵗ ᵒᶠ ᵗʰⁱˢ ᵇᵒᵒᵏ ʷⁱᵗʰ ᵇᵉ ᵈᵉⁿʲⁱ ʳᵉᵐᵉᵐᵇᵉʳⁱⁿᵍ ᵐᵉᵐᵒʳⁱᵉˢ ᵒᶠ ʰⁱᵐ ᵃⁿᵈ ʰⁱˢ ˡᵒᵛᵉʳ ᵇᵉᶠᵒʳᵉ ʰᵉʳ ᵈᵉᵃᵗʰ ᵃⁿᵈ ʰⁱˢ ⁱⁿᵗᵉʳⁿᵃˡ ᶜᵒⁿᶠˡⁱᶜᵗⁱᵒⁿ ʷⁱᵗʰ ʰⁱᵐˢᵉˡᶠ.
☆— reader is fem! (just mentions of she/her pronouns— if their is any mention of bodily descriptions, they will be displayed at the top
☆— reader is portrayed as bi!
☆—mentions of depression and taking one's life
☆—best read on dark mode (assuming the majority at on dark mode)
☆—in-depth descriptions of death and gore (it's literally csm tf do u expect)
☆—the entire book is angst
☆—description of slight sexual tension
☆— mentions of drug use
☆—inconsistent updates (I'm a picky writer so everything like must be perfect and sometimes that leads to writer's block)
☆—highly suggest reading on a phone or tablet
☆—Denji could be considered OOC, however this is just my interpretation on his emotions and feelings that he experienced throughout the manga
☆—THIS BOOK WITH CONTAIN SPOILERS ABOUT MAJOR CHARACTER DEATH!
𝐄 𝐗 𝐓 𝐄 𝐍 𝐃 𝐄 𝐃 𝐒 𝐔 𝐌 𝐌 𝐀 𝐑 𝐘
—- ᵃᶠᵗᵉʳ ᵃ ʸᵉᵃʳ, ᵈᵉⁿʲⁱ ˢᵗⁱˡˡ ᵐᵒᵘʳⁿˢ ᵗʰᵉ ᵈᵉᵃᵗʰ ᵒᶠ ʰⁱˢ ˡᵒᵛᵉʳ. ˢʰᵉ ʷᵃˢ ʰⁱˢ ᵉⁿᵗⁱʳᵉ ᵘⁿⁱᵛᵉʳˢᵉ, ʷᵒʳˡᵈ, ᵃⁿᵈ ᵇᵉⁱⁿᵍ. ʷʰᵉⁿ ˢʰᵉ ʷᵃˢ ᵏⁱˡˡᵉᵈ, ᵈᵉⁿʲⁱ'ˢ ᵉᵐᵒᵗⁱᵒⁿˢ ᵛᵃⁿⁱˢʰᵉᵈ, ⁿᵒᵗ ᵗʰᵃᵗ ʰᵉ ʰᵃᵈ ᵐᵘᶜʰ ᵗᵒ ᵇᵉᵍⁱⁿ ʷⁱᵗʰ, ᵇᵘᵗ ʷⁱᵗʰ ʰᵉʳ, ᵃⁿʸᵗʰⁱⁿᵍ ʷᵃˢ ᵖᵒˢˢⁱᵇˡʸ. ᵃˢ ʰᵉ ʳᵉᵐᵉᵐᵇᵉʳˢ ᵗʰᵉ ᵐᵉᵐᵒʳⁱᵉˢ ᵗʰᵃᵗ ʰᵉ ʰᵃᵈ ʷⁱᵗʰ ʰᵉʳ, ʰᵉ ᵇᵉᵍⁱⁿˢ ᵗᵒ ʰᵉᵃˡ, ᵃⁿᵈ ᶠⁱⁿᵃˡˡʸ, ʰᵉ ⁱˢ ᵗʳᵘˡʸ ᵃᵇˡᵉ ᵗᵒ ᵐᵒᵘʳⁿ.
—-[A/N] I sincerely hope that you enjoy, i'm super excited for this book!
YOU ARE READING
𝖒𝖔𝖚𝖗𝖓𝖎𝖓𝖌 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖘
Fanfiction"ⁱᶠ ˢʰᵉ ʰᵃᵈ ᵃˢᵏᵉᵈ, ʰᵉ ʷᵒᵘˡᵈ ʰᵃᵛᵉ ᵖˡᵘᶜᵏᵉᵈ ᵉᵛᵉʳʸ ˢᵗᵃʳ ᶠʳᵒᵐ ᵗʰᵉ ʰᵉᵃᵛᵉⁿ ᵃⁿᵈ ᵃʷᵃʳᵈᵉᵈ ᵗʰᵉᵐ ᵗᵒ ʰᵉʳ ˡⁱᵏᵉ ᵃ ᵇᵒᵘᵠᵘᵉᵗ ᵒᶠ ᶠˡᵒʷᵉʳˢ," ---𝐓𝐎 𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇 𝐝𝐞𝐧𝐣𝐢 𝐦𝐨𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫'𝐬 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡, 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 �...