✉ ✉ ✉
— Spójrzcie na to — na stoliku wylądowało ogromne pudło z różnymi bombkami, łańcuchami i lampkami świątecznymi. — Mam jeszcze takie trzy na poddaszu. Powinno starczyć.
Draco spojrzał na przyjaciół i uśmiechnął się dumnie. Wywiązał się ze swojej części umowy. On udostępniał swój dom oraz załatwiał świecidła i inne świąteczne pierdolety, a pozostali ogarniają resztę.
Od czterech lat co roku wraz z przyjaciółmi organizowali mini świąteczną imprezę aby pożegnać się przed dwutygodniową przerwą. Każdy z nich wtedy gdzieś wyjeżdżał i nie mieli czasu się spotkać więc wpadli na pomysł imprezy. Co roku była u kogoś innego. W tym roku padło na Draco.
— Więc tak — Pansy zacmokała dzierżąc w dłoni kartkę i długopis.
— Nie zaczyna się zdania od "więc" — odezwał się Theodor, a Parkinson pokazała mu jedynie środkowego palca.
— Więc — dała nacisk na to słowo aby wkurzyć Notta — mamy już dekoracje, wybrane filmy i dom Draco. Zostały nam jeszcze tylko słodycze, dużo słodyczy i jeszcze więcej słodyczy. Kto to pisał?
Na te słowa Neville i Ron wydawali się jacyś za bardzo zainteresowani puchatym dywanem leżącym na podłodze. Pani Narcyza miała dobry gust do dywanów. Pansy przewróciła oczami.
— Kakao — postanowiła zignorować chłopaków i wymieniała dalej stukając końcówką długopisu o dolną wargę. — Tak, dużo kakao i koniecznie pianki.
— Małe pianki — sprostowała Hermiona.
— Małe pianki — zgodziła się Parkinson. — No i jeszcze poduszki. Dużo poduszek i koców.
— Każdy może przynieść od siebie z domu — powiedziała Astoria, a reszta kiwnęła głowami zgadzając się z jej pomysłem.
— Ja się mogę zająć słodyczami razem z Neville'm jak co roku — zaoferował Ron.
— Ja mogę się zająć piankami — powiedziała Hermiona. Kochała cukrowe pianki. Szczególnie te malutkie, które dodawała zawsze do gorącej czekolady.
— W porządku. Ja się mogę zająć napojami — stwierdziła Pansy. — I jeszcze coś! Kto załatwi nam cukrowe laski? Jestem od nich uzależniona więc muszą być. Koniecznie owocowe i miętowe.
— Ja je załatwię — stwierdził Lilian. — Tak samo jak te pierniki, które tak uwielbiacie.
— Kocham cię rudzielcu ty — zapiszczała Pansy.
CZYTASZ
CHRISTMAS CANDY; drarry one-shot
FanficOne-shot, pełen świąt, imprezy, drarry i świątecznych lasek cukrowych. Lub Draco organizuje świąteczne przyjęcie, a jego przyjaciel przyprowadza na nie swojego młodszego brata. . 𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚 [ christmas au & fluff ]