♤Episode♤ ~2~ "Ji-Seok"

894 30 4
                                    

Üzgünüm  sütlaçlarım uzun zamandır bölüm atmıyorum farkındayım ama şu bir kaç aydır pek iyi bir durumda değilim o yüzden bölüm atamadım

Ve bunu telafi etmem için bugün 3. Bölümü de atmayı planlıyorum

Hadi yeni bölüme geçelim

~♡~

Sabah kalktığımda saat 10'a geliyordu.
Her ne kadar açta olsam o kadının yüzünü görmemek için aşağı inmedim.

Kafamı yastığa koyup biraz daha uyuma kararı aldım. Belki ben uyanana kadar evden çıkardı.

...

Birinin kolumu sarsmasıyla hızlıca kalktım. Kafamı kaldırıp beni sarsanın
Kim olduğuna baktığımda annem olduğunu gördüm.

"Ne var!?"

"Biz Ji-Seok'la dışarı çıkıyoruz, karnın açsa diye mutfağın tezgahına para bıraktım aşağıdaki fırından yiyecek ve içecek bir şeyler alırsın."

"Tamam. Dikkatli olun"

Ne olursa olsun anne işte...

"Oluruz oluruz! Hadi akşam görüşürüz."

Annem odadan çıktıktan hemen sonra aşağıdan kapı sesi geldi. Bende yataktan çıkmadan telefonumu alıp instagramda dolaşmaya başladım.

Yaklaşık yarım saat sonra yataktan çıkıp aşağı indim.

Annemin tezgaha bıraktığı parayı alıp, ayakkabılarımı giydikten sonra hızlıca aşağı inmeye başladım.

Fırına girip en sevdiğim muffin ve kurabiyeyi alıp parasını ödedikten sonra içecek almak için hemen bir arka sokakta olan markete girdim en sevdiğim içeceklerden biri olan çilekli sütle birlikte bir paket kahve alıp çıktım.

Eve geldiğimde hızlıca ayakkabılarımı çıkardım ve aldıklarımı mutfağa bırakıp elimi yıkamaya gittim. Ellerimi yıkadıktan sonra mutfağa gidip aldığım muffin ve kurabiyeyi bir tabağa koydum. Ardından aldığım kahveyi buz koyduğum bardağın içine döküp üzerine de çilekli sütten ekledim.

Televizyonun karşısına geçip oturdum ve youtube girip Görkem Karaaslan'nın en son attığı videoyu açıp izlemeye başladım fakat videoları çok kısa olduğu için çabucak bitmişti.
Ve bende bu yüzden bir CAN olarak Noluyo Ya açıp izlemeye başladım.

...

Bir saat sonra çalan telefonumla izlediğim videoyu durdurup telefon açtım.

"Alo?"

"Alo, Nil benim abim"

"Farkındayım abi, ismin yazıyor"

"Nil!"

"Tamam demedim bir şey, noldu sen niye aradın?"

"Nil, ben..."

"Ben babanı buldum"

"N-Nerede?!"

"İstanbul'da ailesiyle birlikte yaşıyor ama iş gereği şu an Ankara'da"

"İsmi ne?"

"Demir... Demir Karahanlı"

"Türkiye'nin en büyük iş adamlarından biri ayrıca Karahanlı Holding'in sahibi"

"Peki onun yanına gidebilme ihtimalim var mı?"

"Tabi ki ama uçak bileti alabilmen için annenin imzası gerekli"

"Annem babamın yanına gitmeme asla izin vermez"

"Ne yapıcaz o zaman?"

"Ama onu ikna edebilecek biri var"

"Ji-Seok"

"Doğru tahmin"

"O zaman ilk onunla mı konuşacaksın?"

"Hayır annemler eve geldiğinde ikisiyle birlikte konuşucam"

"Tamam o zaman sen bana sonucu haber verirsin abim"

"Tamam abi hadi görüşürüz"

"Görüşüz abim"

Tam telefonu kapatmak üzereyken aklıma gelen şeyle durdum

"Abi... teşekkür ederim"

"Ne demek abim kardeşimsin sen benim her şeyi yaparım ben senin için"

"Sağol abi"

Telefonu kapattıktan sonra mutfağa gidip dolapları karıştırıp atıştımalık bir şeyler aldıktan sonra tekrar televizyonun karşısına geçtim

...

Saat 1 gibi kapıdan gelen sesle annemlerin geldiğini anladım.
Hiç kalkmadan kafamı çevirip baktığımda gördüklerimle donup kaldım.

~♡~

3. Bölümü bugün atarım diye umuyorum sütlaçlarım

Baba-Kız İlişkisi Nasıl Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin