♤Episode♤ ~1~ "THE REAL"

1K 33 1
                                    

"Anne~"
"Ne var Nil?"
"O adam bugün mü gelicek?"
"Evet ve ayrıca o adam ne demek Nil o senin üvey baban."
"Dııt yanlış cevap sadece senin bir yıl içinde tanıyıp, aşık olup, evlenmeya karar verdiğin birisi"
"Herneyse Nil seninle tartışamayacak kadar meşgulüm."
"İyi, odamdayım ben"

Odama çıkıp yatağa yüzüstü uzandım. İnstagramı açıp gezinmeye başladım.
Bu sürede ne kadar vakit geçti bilmiyorum ama yaklaşık 1-1.5 saat sonra uykumun gelmesiyle telefonumdan şarkı seçip odadaki bluetootha bağlanıp şarkıyı açtıktan sonra yatağın içine girip gözletimi kapatıp şerkıyı dinleyerek uykuya daldım.

~▪︎2,5 saat sonra▪︎~
{saat altı civarları}

Aşağıdan gelen sesler uyandım ilk başta beni uyandırdıkları için sövsemde telefonumdan saate bakıp iki saattir uyuduğumu görünce sövmeyi bırakıp banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra kuş yuvasını dönmüş saçlarımı düzeltip önce bamyodan sonrada odadan çıkarak aşağı inmeye başladım.
Merdivenlerin sonuna doğru geldiğimde duyduğum şeylerle gözlerim irice açıldı.

"Ben senin kızını istemiyorum ne yaparsan yap o kızı bu evden gönder."

"Ne yapabilirim o benim kızım."

"Niye bu kızın babası yok mu? Onun yanına göndersene"

"Sus duyucak şimdi!"

"E yani duymasında ne sıkıntı var ki."

"Nil babasının yaşadığını bilmiyor. Öldü zannediyor."

Nil babasının yaşadığını bilmiyor. Öldü zannediyor.

Nil babasının yaşadığını bilmiyor. Öldü zannediyor.

Bu cümle defalarca kez zihnimde tekrar etti.

Ne yani benim babam yaşıyor mu?

Bu duyduklarımla beraber yukarı çıkacakken sehpaya ayağımı çarpmamla vazonun düşüp kırılması bir oldu.
Annemler anında dönüp bana bakarken cesaretimi toplayıp arkamı döndüm.

"Anne babam nerde?"

"..."

"Anne sana bir soru sordum?!"

"BABAM NERDE?!!!"

"TÜRKİYE'DE"

"Ne?!"

Her yaz gittiğim yerde babamın yaşıyor olduğu gerçeği beni inanılmaz bir şekilde sarsmıştı. Kafamda ki o kadar çok ihtimal dönüyordu ki biran için aklımı yitireceğimi düşündüm.

Orada bir süre durup koşarak odama çıktım.
Hemen telefonumu alıp Elif'i aradım, bir süre bekledikten sonra telefonu açtı:

"Alo, Nehir?"

"Alo, Elif. Az önce neler oldu duysan inanmazsın."

"Noldu?! Çabuk anlat!"

"Babam yaşıyormuş?!!"

"Ne!?'

"Evet bende ilk duyduğumda aynı tepkiyi verdim"

"Peki sen nereden öğrendin?"

...

Aşağıda yaşadığımız herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlattım ve en son

"Senden birşey isteyebilir miyim?"

"Tabi ki nehirim, dinliyorum."

"Kuzey Abi babamı bulmam için bana yardım edebilir mi?"

"Tabi ki eder ben abimle konuşurum babanı buluncada seni ararım kuzum hadi sen biraz dinlen"

"Tamam, öptüm."

"Muah"

Telefonu kapattıktan sonra yorganı açıp yatağın içine girdikten sonra telefonumdan müzik açıp yastığımın altına koyduktan sonra gözlerimi kapatıp uyumayı bekledim en son hatırladığım şey şarkının şu sözleriydi:

"Bir kabusun finaliydi"

...

Meraba ballarım bu benim ilk kitabım.

Belki biraz saçma ama sadece kendimi geliştirmek için yazdığım bir kitap olarak düşünün bunu.

Umarım beğenirsiniz

Haftada bir en  fazla iki bölüm gelir ama genellikle bir bölüm atıcam
2. Bölümde görşürüüzz

Baba-Kız İlişkisi Nasıl Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin