O zi de weekend

53 6 0
                                    

Este dimineata si simt cum razele usoare si calde de soare se astern pe fata mea.Ma dau jos somnoroasa din pat si merg spre bucatarie si pe masa vad un biletel :
"Scumpo,in acest weekend suntem plecati de acasa.Vreau sa ai grija de tine si de Bella cat timp eu si tatal tau lipsim.
Cu drag,
             mama."

Ok deci...." in seara asta,ma simt biiineee,si vreau sa chefuiesc!!"

Merg sa vad daca Bell este treaza si sa ii fac o omleta rapida.

Intru in camera ei si ce sa vezi? Domnisoara mititica statea in pat si se juca pe tableta! Da.....?

-Hhhhmmmm...Bella??

-Serus! Neata! Care-i baiu?

-De cand esti treaza?

-Nu de mult.....de cam vreo ora cam asa!

-Ok.....(ciudat).In acest weekend suntem singure si vreau sa ma asculti.Mama si taa sunt plecati.

-Ok! Si pe mine cu ce ma incurca asta? spune Bell cu o fata plina de dispret

-Cu nimic! Acum lasa tableta aia jos si hai in bucatarie sa ii fac o omleta!

-Ok! Stai sa ma schimb de pijamale si cobor!

-Te astept jos!

Inchid usa si imi amintesc ca sunt inca imbracata in pijamalele cu ursuleti.Merg in dressing si imi iau un tricou turcoaz pe care scria "Dream and believe in life", pe care l-am asortat cu o pereche de blugi scurti lejeri.

Merg pana in baie si imi fac parul impletit lejer si decid sa nu ma machiez.

Cobor si o vad pe Bell stand in bucatarie cu o fata de infometata.

Ma grabesc sa ii fac omleta.

Dupa ce o mananca,merge la ea in camera si si isi continua ce a inceput : jocuri pe tableta.

Eu strang dupa ea si merg la mine in camera,intru pe Facebook si stau in pat.

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum