*Beep beep*
-Alo! Mama?
-Alo! Eu sunt!
-Ce faceti?
-Suntem bine draga mea.Speram ca maine dimineata sa ajungem acasa!
-Ma bucur.Mama,mai stii ca mi-ai spus ca pot sa ma inscriu la ce liceu vreau?
-Daaa.......
-Am facut asta! Am fost admisa!
-Felicitari scumpo!Acum nu mai pot vorbi trebuie sa inchid.Pa!
-Pa!
*Call ended*
Merg sus sa vad daca Bell e treaza.
-Neata Bell!
-Hey Carine!
-Hai jos sa iti fac ceva sa mananci apoi o sa iesim in parc.Ok?
-Ok!
Coboram pana jos in bucatarie si ii pregatesc lui Bell lapte cu cereale apoi fugim sus in dressing sa ne schimbam de haine.Bell alege o pereche de pantaloni trei-sfert si un tricou bej.Eu imi iau o pereche de blugi scurti si un tricou turcuaz pe care il bag in pantaloni si il aranjez ca sa stea jmecher.
Intru prima in baie si imi fac rutina de dimineata.Dupa ce ies din baie,intra Bell in baie.
Pana se pregateste ea,eu ii scot bicicleta in curte si o astept sa coboare.Eu imi pregatesc rolele.
Dupa ce coboara,ne pregatim si iesim voioase din casa.Ma asigur ca am inchis usa si apoi be indreptam linistite spre parc.
Acolo dam cateva ture dupa care ne obosim si decidem sa mergem acasa.
E tarziu.Ii dau Bellei sa manance si o trimit la somn.Ma schimb in pijamale,ma trantesc in pat si adorm instantaneu.