De dimineata sunt trezita de zgomotul facut de niste camioane si tipete de oameni.
Ma repezesc la geam si vad ca o familie noua s-a mutat chiar la casa de langa a noastra.
Au si o fata se pare.Are parul negru,ochi verzi si e foarte frumoasa.Cred ca are aceeasi varsta cu mine.
Ok.Merg sa o scot pe Bell afara din camera ei ca sa ii dau de mancare.
-Bell hai jos sa mananci!
-Ce?
-Nutella!
Nici nu a mai zis nimic,in doua secunde a fost jos.Pana mananca ea,merg sa ma schimb si sa imi fac rutina de dimineata.Aleg o pereche de iegari si un tricou larg.Parul mi-l fac intr-un coc lejer.
Bella termina de mancat si o trimit la ea in camera sa se schimbe de pijamale.
Intre timp,bate cineva la usa.Nerabdatoare,merg si raspund
-Buna dimineata!
-Buna dimineata!
-Astazi neam mutat aici si nu prea stim pe nimeni,v-am adus o placinta cu capsuni in semn de intelegere!
-Multumim! Intra daca vrei!
-Nu pot! Avem de despachetat si multe alte chestii.
-La revedere!
Inchid usa si merg sus la mine in camera.Era fata aceea cu parul negru de care spuneam.
Merg sus si ce sa vezi? Camera ei era fata-in-fata cu camera mea.Deschidem amandoua geamurile si incepem sa povestim.
-Ce tare! Avem camere alaturate! spune ea
Cum te numesti?
-Carine Tu?
-Malina.Poti sa imi spui Maly.
-Cati ani ai?
-Am 16! Sunt la liceul Slevy.
-Si eu am tot 16 ani si sunt la liceul Slevy!
-Imi suna telefonul.Mai vorbim pa!