Zul semakin ghairah dengan pengakuan bakal mertuanya. Dia tahu bakal mertuanya sudah betul-betul dilanda kegairahan hingga sanggup menceritakan segala hubungan kelaminnya. Kini urutannya semakin turun ke kaki bakal mertuanya. Perlahan-lahan naik ke betisnya yang putih tanpa cacat celanya. Hingga ke peha yang gebu itu. bakal mertuanya yang dilanda berahi hanya pasrah tanpa membantah. Zul terus mengusap lembut hingga bakal mertuanya semakin terasa kegelian tetapi rasa ghairahnya menghalang untuknya mengatakan jangan.
"makcik masih cantik.. kulit makcik putih.. tubuh makcik juga masih pejal.. "
" emmm.. Zul... makcik dah tua.. takkan Zul minah kat makcik.."Zul terus cuba membalikkan bakal mertuanya terlentang. Tangannya terus mengusap rambut bakal mertuanya sambil sesekali mengusap pipinya. Kerana ikatan kainnya sudah terlerai, maka dada bakal mertuanya separuh terdedah .Apabila bakal mertuanya cuba berkata mengingatkan Zul, cepat jari Zul membuat isyarat senyap pada bibir mertuanya hingga terhenti niatnya berbuat demikian.
"syuuuuutttt.. makcik masih cantik.. Zul mintak maaf.. sebenarnya sudah lama Zul minat dan geram tengok makcik.. selama ini Zul curi-curi pandang makcik.. makcik cantik.. putih.. tubuh makcik sangat seksi.. selalu Zul membayangkan makcik saat melancap.."
Minah seakan tidak percaya kata-kata bakal menantunya itu. Tetapi dia hanyut dalam pujian-pujian Zul padanya. Hingga bibir Zul dengan perlahan turun mencium dahi serta pipinya dan terus menciumi bibirnya. Minah yang tersedar tetapi melayan berahinya cuba menghalang dengan membuang muka dari terus dicumbui Zul. Tetapi sudah terlewat kerana kini dia telah dikuasai oleh Zul sepenuhnya. Penolakannya hanya membuatkan Zul semakin bersemangat dan semakin terangsang. Zul terus memcumbi bakal mertuanya walau cuba ditolaknya. Akhirnya kerana keghairahan nafsu bakal mertuanya sudah memuncak kerana kesan pil itu, dia hanya pasrah dengan tindakan Zul keatas dirinya.
Melihatkan bakal mertuanya semakin hanyut dalam ciumannya yang bertubi-tubi, tangan Zul mulai turun mengusap ke dada bakal mertuanya. Dengan lembut dimainkan puting yang nampak semakin membesar dan mengeras itu. Sesekali diramas geram. Tetapi kerana dada bakal mertuanya yang besar, hampir tudak muat untuk tangannya meramas. Walaupun sudah nampak kendur, kerana keputihan kulitnya membuatkan Zul semakin bernafsu. Jelas sekali warna coklat gelap di sekeliling puting itu menandakan puting itu pernah menyususukan bayi iaitu anak tunggalnya Tijah tunangnya.
Bakal mertuanya yang dalam keghairahan semakin tidak dapat mengawal dirinya. Rontaannya semakin lemah. Kerana sudah sekian lama dadanya tidak diusap, membuatkannya semakin bernafsu. Bibir Zul mulai turun ke leher bakal mertuanya. Sesekali menciumi ke telinganya membuatkan bakal mertuanya semakin kegelian. Kini giliran puting dadanya pula untuk dihisap. Dengan penuh rasa kasih sayang, Zul menyedut-nyedut puting susu yang telah lama terbiar itu. Sementara tangannya mulai turun ke bahagian sulit bakal mertuanya dan mengusap lembut. Bakal mertuanya semakin lupa segalanya. Rasa kenikmatan saat bibir Zul menyedut putingnya dan tangannya mengusap bahagian kemaluannya dengan memainkan kelentitnya sementara tangan kirinya mengusap ketiaknya yang berbulu lebat itu.
Rontaannya hanyalah rontaan kenikmatan, bukan rontaan penolakan. Tangannya sendiri mula memegang kepala Zul yang asyik mengisap putingnya. Sesekali digigit manja membuatkannya menjerit kecil sambil menyebut nama bakal menantunya, Zul.
Setelah puas menghisap puting bakal mertuanya yang besar itu, kini giliran ketiaknya pula. Zul tidak berasa sedikitpun geli menjilat ketiak bakal mertuanya yang berbulu itu. Walaupun baunya agak hangit, namun itu semakin menambahkan keghairahannnya. bakal mertuanya hanya mengerang kegelian diperlakukan sebegitu.
Sebelum cumbuannya turun ke perut bakal mertuanya, sempat dia mencumbui lagi bibir bakal mertuanya. Kali ini disambut dengan hebat oleh bakal mertuanya walaupun bakal mertuanya tidak pandai untuk bermain lidah. Kerana kegelian kemaluannya diusap walau diluar kainnya sementara dadanya terus di diramas manja, bakal mertuanya tanpa segan mulai mengerang kenikmatan.