~Ну так-так, минув майже місяць з того моменту коли Т/і зробили операцію. Бійок не було, ну якщо тільки маленькі. Т/і вивчила дуже багато нових прийомів та декілька таких яку Майкі. Круто еге ж? Теж так вважаю. Т/і здавалось що без бійок навіть спокійніше, і не так тривожно що тебе знову вдарять ножом. Але недовго наша пісенька грала. Майкі покликав всіх на збори~
М: завтра відбудеться нова бійка. Банда з якою ми будемо битися не така і сильна. Але і розслаблятися нам не потрібно. Ви всі розумієте що вони можуть щось викинути, до чого ми не будемо готові. Тому я прошу всіх бути напоготові і слідкувати за соперниками. Передаю слово заступнику командира банди та командиру першого загону Т/і та Дракену.
Д: Мені немає чого вам сказати. Все що я думав сказав Майкі. Скажу лише одне! Ті хто здадуться раніше часу, я викину їх з Манджі! Т/і?
– Що я скажу? Не здавайтесь, ця банда такі ж самі люди як і ми а не якісь там монстри. Нам буде легко їх здолати. Але і розслаблятися нам не потрібно. Як казав Майкі вони можуть викинути щось до чого ми не будемо готові. Я на вас надіюсь, і надіюсь на те що ви нас не підведете. Ви бійці, а не тряпка. Тож давайте з'ясуємо хто справді боєць а хто тряпка!~Всі почали кричати. Хтось кричав ім'я "Т/і" а хтось кричав "Манджі"~
М: молодець
~хлопець поклав руку дівчині на плече~
– стараюсь
М:гарно стараєшся)
– дякую, сонечко)
М:як?
– сонечко. А що не подобається?
М:ні все добре, а чому так?
– тому що ти як сонечко)
М: добре, для тебе буду сонечком
– до вечора)
М: до вечора)~до Майкі підсів Дракен~
Д:чому так посміхаєшся? Ти сказав їй?
М:ні...вона мене сонечко назвала.~Дракен посміхнувся~
Д: треба їй сказати
М: ти впевнений, Дракен?
Д: звичайно)
М:ну добре. У вечері розкажу
Д: я буду чекати~у вечері Т/і знову прийшла до храму на індивідуальне тренування з Майкі~
– привіт сонечко!
М:привіт сніжинка! Готова?
– так)~вони займалися і тут Майкі вхопив Т/і за ногу і вона почала падати але Майкі вхопив її за талію~
М:все добре?
–так, дяку...~дівчина не встигла договорити як Майкі її поцілував в губи~
М:вибач, ти мені дуже подобаєшся. Я тебе кохаю сніжинко...
–...
М: я зрозумію якщо це не взаєм....~хлопець не договорив тому що Т/і його поцілувала~
М:це значить "так"?
–так!
М: ти будеш моєю дівчиною?
– звісно!)~Майкі знову поцілував Т/і~
———————————————————
Як думаєте що буде далі?)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мокрий район
Fanfic~в менших класах він мене постійно задирав! хто спитаєте ви? Майкі Сано або ж Манджиро Сано. Із-за цього булінгу я перевелась в іншу школу. Я вирішила що просто так це не можна залишити, і вирішила що навчусь себе захищати! батьки були не проти, так...