~ранок дівчина прокинулася {уже гарні новини з самого ранку хахаха}
Умившись і поснідавши дівчина пішла до магазину~– самою йти не дуже хочеться. Подзвоню Хіні, так веселіше буде
~дістала телефон і подзвонила подрузі~
📱|– Хіно! Привітики, підеш зі мною до магазину? Потім прогулятися містом можна.
📱| Х: звичайно! Я якраз хотіла купити продукти і ще там дещо.
📱| – це дуже добре. Тоді на нашому місті о 14:00?
📱| Х: добре! Бувай Т/інко
📱| – до зустрічі!~дівчина одягнулась і пішла до парку. Зустрівшись з Хінатою вони обнялися~
Х: рада тебе бачити!
– і я тебе рада бачити. Потрібно проводити час разом поки канікули, адже коли почнеться навчання то часу буде мало для прогулянок.
Х: з цим я згодна.
– слухай, а що на рахунок ночівлі у мене? Я живу всерівно одна. І інколи зовсім сумно там бути одною.
Х: чому б і ні? Давай, я згодна!
– чудово!~дівчатка гуляли і розважались. Коли почало темніти Хіна сказала~
Х:уже темніє. Ми не далеко від мого дому. Я віднесу продукти, візьму деякі речі і повернуся. Чекай тут!
– чекаю, нікуди не втечу~Хіна пішла а Т/і сіла на лавку. І тут вона почула що ззаду неї щось шелепає листям. Дівчина не боялася навіть гопників, так я к займається бойовим мистецтвом. Не обиртаючись дівчина промовила~
– вилізайте ті хто за спиною. На тварину це не схоже.
~хтось підійшов ззаду і вхопив за плечі, але дівчина взяла його за руки і перекинула через себе. Перекинувши дівчина подивилася на нього. Це був хлопчина з білим волоссям і в такій самій формі як у Майкі і Кенчика. Дівчина дивилась йому в очі і без емоцій запитала~
– чого тобі? Майкі послав?
?: Здогадлива...
М: Міцуя, ти не вмієш шпигувати!
Д: я говорив...
М:стули пельку
– ти мене переслідуєш? Що хотіли?
М: можливо..це не так важливо
Такаши(Т): ти так гарно зреагувала і перекинула через себе. Ти займаєшся бойовим мистецтвом?
– припустимо.
М:справді? Продемонструй нам щось.
– як? Мені потрібно робити це на комусь.~тут Майкі побачив гопників які задирали хлопчину~
М:он, глянь туди. Справишся? Якщо ні то ми допоможемо.
Д: прийдеться допомагати
– ти в цьому впевнений Доракену?
Д: так!~дівчина усміхнулась і пішла туди~
– чуєте сюди йолопи!?
~їх було троє. Вона гарно уверталась від ударів і давала здачі. Коли ті уже лежали побиті дівчина сказала~
- а шо таке ти вже все? Я тільки в смак увійшла, мудило!
~вона ударила головного ногою і пішла. Доракен стояв шокований як Майкі і Міцуя~
Д: жодної царапинки...
М:ти точно дівчина??
Т:аху...~Майкі закрив рота Міцуї~
– хлопці, я з 13 років займаюсь цим.
М: з 13? Від коли перевелась від нас?
– ага.
Д:а так це та сама шо ти говорив шо вона..
М: закрий рот
Д: а~тут підійшла Хіна~
Х: Т/і, ой а це хто? Вони тебе ображали?
– ні. Так скажемо, це старі знайомі.
Х: зрозуміло, ми йдемо?
– так ходімо. Все хлопці бувайте
М: бувайте!~ дівчата прийшли додому. Т/і все розказала Хіні від початку до кінця про Майкі та його банду~
Х: ого...
– ага, ну давай щось робити!~подруги гарно проводили час і заснули дуже пізно~
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мокрий район
Fiksi Penggemar~в менших класах він мене постійно задирав! хто спитаєте ви? Майкі Сано або ж Манджиро Сано. Із-за цього булінгу я перевелась в іншу школу. Я вирішила що просто так це не можна залишити, і вирішила що навчусь себе захищати! батьки були не проти, так...