"Felix!" Sözümden sonra Felix bana dönmüş rüzgarla yüzüne gelen sarı saç tutamlarını yüzünden çekip bana gülümsemişti.
"Bak ne yaptım." Ona elimdeki çiçeklerden yapılmış tacı gösterip gülümsedim, Felix ellerini çırpıp yanıma gelip tacı kafasına takmama izin vermişti, yüzüne bakıp o heycanlı ve mutlu ifadesinin içimi ısıtmasına izin verdim.
"Seni seviyorum Felix.."
"Hyunjin!" Gözlerimi açıp beni tekrar güzel rüyamdan alı koyan o surata bir yumruk indirdim, kurbanım tekrar Minho olmuştu.
"Ne vuruyon be!" Ciddi ifadem ile ayağa kalkıp üstümü düzelttim ve dışarı çıkıp toplantı odasına girdim, ben ve Minho hariç herkes burdaydı artık tek Minho hariç, o da beni çağırmak için gitmişti büyük ihtimalle. Minho da geldiğinde Yeji sözüne başladı.
"Biliyorsunuz, 2. düzey savaşçılar hazır tek hazır olmayan biziz." Yeji'nin sözüne Felix dışında herkes alınmış olacak ki, pardon Yongbok dışında herkes alınmış olacak ki ona sert sert bakıyolardı, o ise gülüyordu.
"Demek istediğim pozisyon seçmedik." Herkes rahatladığını belli eden hareketler yaparken gözlerim yine boş boş sırıtan Yongbok'u buldu.
"Biz planlamayı yaptık." Jooyeon sözünden sonra elindeki kağıdı çıkarıp tane tane okumaya başlamıştı.
"Hwang Hyunjin 2.düzey savaşçıların başı olacak. Lee Minho, Chris ve Seungmin ortadaki adamları halledicek. Han Jisung ve Jeongin kameraları hallederken Changbin onu koruyacak. Jooyeon ve Yeji, Hwang Hyunjin geldiğinde onunla beraber adama teklifler sunucak. Soobin ve Yongbok ise adamın teklifi kabul etmesi için kaçırdığımız adama işkence edecek." Söylediği cümleler çok uzun olmasına rağmen onu tek anlatışında anlamıştım.
"Arabalar yola çıktı."
Ayağa kalkıp önden dışarı çıktığımda diğer herkeste arkamdan dışarı çıkmıştı. Gözlerim Yongbok'a kayarken kendime engel olup önüme döndüm ve arabaya bindim. Arabadaki ağır parfüm kokusu boğazımı yakarken camı açıp dışarıyı izlemeye başladım, şansıma yanımda Chris oturuyordu.
-st/yj-
Yeji
en öndeki arabada kimler oturuyoHyunjin
ben ve chrisMinho
arkasında da ben ve Jisung varSoobin
onların arkasında yongbok ve ben varımYeji
hasJooyoen
bunlar öldürür la şoförü kim koydu yan yana bunlarıSoobin
yok la Yongbok garip garip sorular sorup sırıtıyo sadeceJooyeon
Gaonum kaldı 😭Jisung
uzun mu yolYeji
birazSoobin
Sey bize yeni şoför lazımYeji
ne neden?Soobin
bizimki camdan atladı da..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐞 /𝑯𝒚𝒖𝒏𝒍𝒊𝒙/ DÜZENLENİLİYOR
FanfictionHyunjin değerini bilemediği sevgilisi ile tekrar karşılaşır, ama bu sefer hiç bir şey umduğu gibi gitmez.