תומאס : הלכנו אחרי תיה , בדרך נעצו בי מבטים "על תשים לב , הם לא רגילים שבאה לפו מישהו חדש , ועוד באמצע שנה קימת " אמרה , נעצרנו ליד שלושה בתים , הם היו מרוחקים משער "באמצע זה בית הנסיך הקטן ,בצד ימין פיטר פן ובצד שמאל זה כיפה אדומה , שלושתם נשבעו בחיים לא להוליד ילדים , וכך גם קרה " אמרה לי , לא אבנתי משהו אחד "פיטר פן , מה את יודעת אליו ?" שאלתי "טוב , לא הרבה , הוא דמות מעניינת , הוא עושה מה שהוא רוצה , הוא לא מקשיב בדרך כלל לרצונות של אנשים , פיטר פן רוצה הוא יקבל , עם זות , הוא לא תמים" אמרה לי , רגע "למה הם נשבעו לא להוליד ילדים ?" שאלתי "כי יש להם את הכוחות הכי חזקים " אמר סקיי ממשיך ללכת איתנו "כן , אפילו יותר חזקים מילדי אלזה , זה מעוד מסוכן " אמרה תיה מסכימה עם סקיי "כי מספיק שהם מאבדים שליטה ו...... אתה לא רוצה לדעת מה יקרה " הוסיפה תיה "דרך אגב לא הצגתי את עצמי , סקיי פרוסט " אמר מושיט לי יד "תומאס" אמרתי לו , לסקיי היה שיער בלונדיני נוטה ללבן , ועיניים כחולות , אבל כחול אפור כזה "סקיי האידיוט " אמרה תיה וסקיי רצה להעיף לה סטירה אבל היא התחמקה , ליד ביתן פיטר פן היה מישהו , השיער שלו היה אדום ועיניים שלו ירוקות "מצטערת קאי " אמרה לו תיה , לא אבנתי על מה היא מצטערת "כלום בכלל ?" אמר מפסיק לגלף "כלום " אמרה , הוא נאנח הולך משם "מה הוא רצה ?" שאלתי את תיה "הרעים חטפו את אחותו הקטנה , היא הייתה בדרך לפה , היא רק בת 10" אמרה ונכנסנו לבקטה , היא הייתה מעץ , היא הייתה נראת כמו ...... תכלס כמו מקום מגורים של פיטר פן "אתם יודעים איפה היא ?" שאלתי "משערים שהיא איפה שהרוב , הוא עם יש מזל היא רק בדרך עצל הוק " אמר סקיי , הוק ? "מה קפטן הוק ?!!! הוא באמת קיים " שאלתי לא מאמין , תיה גיכחה "ועוד איך קיים " אמרה בחיוך "אבל שלא תחשוב לרגע שהוא הזקן עם השפם מהאגדות " אמר סקיי "הוא יותר לכיוון הנבל הסקסי מהאגדות" הוסיף סקיי "טוב , מחר הלימודים מתחילים ב8:15 ,כרגיל , ארוחת בוקר ב7:00 , ארוחת ערב תהיה היום ב20:00 " אמרה תיה , היא וסקיי יצאו "אה תומאס , עם אתה צריך משהו , אנחנו פה " אמר סקיי וסגר את הדלת משאיר אותי לבד בבקטת פיטר פן .
תיה : יצאתי עם סקיי מבקטת פיטר פן , זה הזוי שלפיטר פן יש בן "תגידי , ראית את ג'....... " "כן עם מיי " אמרתי לו , הוא גילגל עיניים "טוב , לרשותך אני ילך " אמרתי קולטת שהוא בזירה ,הוא הסתכל אליי ואז אליו "טוב , ביי " אמר בעדישות הולך , אני משערת שהוא הולך לטירת אלזה ,ניגשתי לכניסה לזירת האימונים "היי " אמר לי ונישקתי אותו בשפתיים "היי " אמר מחזיר נשיקה "מה קרה לך בלחי ?" שאלתי מלטפת את הסריתה "סתם קרב מול צ'ואו " אמר , קמה מפתיע , ילדי מולאן פסיכים בלחימה , ולא יודעים להפסיד , גם פרט חשוב , שמתי את היד שלי על הלחי שלו מרפאה אותה "האני זה לא היה נחוץ" אמר לי "אני חושבת שכן " אמרתי מנשקת אותו . אז לא הצגתי את עצמי , תיה , בת רפונזל , ומי שאני מנשקת זה אד , הבן זוג שלי , בן רובין הוד
YOU ARE READING
The son of the last boy / הבן של הילד האבוד
Kinh dịאגדות , לכולם קראו אגדות בילדות , ומי שלא קרא אגדות לפחות שמעה אליהם , עם זו סינדרלה ונעל הוא אם זה התפוח של שילגיה הוא עם בכלל מדובר בפלין ריידר , הנסיך עם הסוס הלבן , מי לא האמין באגדות שהיה קטן . איך מגדלים שוכחים , שוכחים מאגדות , מהפיות ,אבל מ...