Maziah mengeluarkan bahan bahan untuk di masak, dia yang sudah selesai mandi hanya mengenakan t-shirt dan towel, malas dia nak memakai kain atau seluar, dia merancang hanya nak memasak makanan yang ringkas sahaja, sebab hanya dia dan Anaknya Hisyam sahaja pon yang berada di rumah besar ini. dia menggoreng sayur bendi sayur kesukaan Hisyam, dan ikan keli masak cili api, dia tahu sangat selera anaknya itu, Anak Tunggal kesayangannya itu tidak gemar makan makanan yang berkuah. sambil dia menunggu nasi masak Maziah mengintai ngintai di ruang tamu rumahnya, Anaknya Syam tidak ada , dia menuju pula ke bilik Hisyam dia memulas perlahan pintu bilik Anaknya itu, Maziah tersenyum sendiri dia dapati Hisyam tengah leka melayan koleksi vcd blue miliknya itu, Maziah melihat Anaknye Hisyam hanya memakai towel sepertinya." Amboi..Anak Mak ni tengok blue sampai tak perasan Mak masuk ke " Maziah terus merapati Hisyam.
" Eh..Mak ni..tekejut Syam la Mak..Bagi le salam dulu kalau nak masuk " hisyam meneruskan menonton vcd blue, tak di hiraukan lansung Maknya
" Eh..Anak Mak ni..dah kita bagi dia pinjam vcd kita..sombong pulak dia " Maziah melihat tangan Anaknya menggongcang batang yang dah sedia menegak di dalam towel itu.
" kalau ye pon nak Anak Mak ni nak melancap bukak la towel tu dulu,,selesa ke macam tu " saja Maziah mengumpan dengan kata kata itu.
" Nak terpancut nanti baru Syam keluarkan..telor Syam sejuk la kena kipas tu." ketawa Maziah dengan kata kata Anaknya itu
" dah la Syam kejap lagi sambung la semula..jom kite makan dulu ye " pujuk Maziah pada anaknya
" Syam tak kesian kat Mak ke makan sorang sorang " saja maziah umpan suara manjanya.
" Mak..boleh tolong tak jangan buat suara macam tu..nanti terpancut Mak jugak yang marah " seloroh hisyam pada maknya..tapi dia memang tidak boleh mendengar suara manja maknya..bagi nye suara Maknya itu terlalu berahi.
" Nak Mak tolong lancapkan ke sampai terkeluar Air Mani Syam tu ? " seronok pulak Maziah menyakat Anaknya itu dengan kata2 lucah
" Kalau Guna tangan Syam pon boleh Buat sendiri Mak,,Masalahnya sekarang Syam tengah Gian sangat ni nak merasa Burit " burit Maknya la idamannya selama ini..jika dia mengatakan yang dia tengah gian burit, itu bermakna hisyam tengah giankan burit mak kandungnya sendiri
" hishh...Syam ni..dah takde lubang lain ke Anak Mak ni nak Gian..Lubang Najis tu juga yang di cari tu kenapa " Maziah buat2 tidak menyukai lubang idaman Anaknya itu, sebaliknya dia la wanita paling Gembira jika ada lelaki yang menujah batang ke lubang Najisnya. Sebab tu la dia Bosan dengan Rumah tangganya dia tidak pernah mendapat kepuasan dengan Suaminya itu..Suaminya itu terlalu Bacul..dan sekarang Maziah menyedari yang Anak Kandungnya Itu mengidamkan punggungnya..ini memang satu berita baik buatnya,.dia akan menguji Anak Tunggalnya ini.
" Tak payah la Mak nak buat buat terkejut..habis si Hindu tu sodok burit Mak sampai Mengerang kesedapan tu cam mana ? " Hisyam begitu Seronok mengungkit hal itu..kuat Maziah ketawa dia seperti habis modal untuk menjawab soalan Anaknya itu
" Sebab Ayah Syam si Tua bangka tu taknak henjut burit Mak tu Sebab la mak beri Hindu tu saja yang Henjut " Maziah mencubit manja hidung Anaknya.
" tu yang sampai meraung raung suara Mak ye..balak besar dalam burit Mak malam tu " dah boleh sembang2 macam ni dengan mak aku ade can aku nak tibai burit Mak aku ni.