Hisyam teringat ingat peristiwa dia dan Emak kandungnya sebentar tadi , dia tersenyum sendiri , sebenarnya dia tidak puas melakukan perkara keji itu , dia ingin melakukannya lagi. dia sangat pasti mak kandungnya juga seronok melakukannya, dia sendiri dapat melihat wajah yang terpancar kepuasan itu. hisyam memang tidak menyangka yang emak kandungnya memberi Batangnya peluang merasai punggung besar dan berisi itu tadi, walaupun sekadar geselan di alur bibir punggung berisi maknya , dia tetap berasa puas hati. hisyam yakin angan-angan dia yang ingin menujah Batang koneknya ke dalam lubang najis emak kandungnya itu akan menjadi kenyataan tidak lama lagi , dan dia tertawa kecil apabila teringat peristiwa di dalam bilir air tadi ." syamm !!...pedih la mata mak, jangan la baling buih sabun tu " marah maziah pada anaknya
" alaa mak ni..syam gurau sikit pon tak boleh " hisyam hanya ketawa
" meh mak..syam sabunkan badan mak ye.." pujuk hisyam , padahal nak ambil peluang meraba maknya
" syam sabunkan aje tau..tangan tu jangan pulak nak meraba bukan2 " bukan maziah tak tau perangai anak tunggal kesayangannya tu.
" eh mak ni..dah syam nak sabunkan mak..mestilah kena raba2..tak gosok betul2 badan mak nanti takut tak bersih pulak " saja syam mengumpan dengan kata-kata tu.
" ermmm..ye la..tapi syam jangan melebih lebih pulak ye..mak gigit nanti " maziah mumusingkan badan menanti untuk di sabun oleh hisyam
" syam rela mak gigit syam.." hisyam terus merapatkan bibir ke telinga maknya dan berbisik.
" batang konek syam ni memang dah lama nak terima gigitan mak tauu " lidah hisyam bermain main di cuping telinga maziah..
" anak mak sorang ni makin menjadi jadi pulak Gatalnya ye " maziah terus mencubit peha anaknya yang semakin miang tu.
" aduhhhhh !!! sakit la mak ! " dia menggosok pehanya yang pedih tu
" hemmm...rasakan ! jahat sangat Lidah anak mak ni..suka sangat buat mak stim kan..kan dah kena cubit ! " nafsunya sedikit bangkit bila lidah hisyam bermain di cuping telinganya tadi..sebenarnya maziah semakin suka dengan sikap hisyam tu.
" betul ke mak stim tadi..mak nak syam buat lagi tak ? "
" syam nak sabun badan mak ke tidak ni ? " saja maziah meninggikan suara sedikit.
"ok..ok, syam sabunkan mak ye " pujuknya kembali.
hisyam melumurkan sabun ke badan maknya terus menggosok dari bahu secara lembut..dia menyabunkan pula di tengah belakang lalu ke pinggang, dia mencari leher maknya pula di urut-urutnya leher itu dengan lembut, hisyam kembali mengambil botol sabun itu di tuangnya sedikit ke tapak tangan, hisyam kembali menjalar tangan itu ke perut emaknya pula, perut emaknya yang sedikit berlipat di gosoknya dengan hujung jari .
" syammmm!! janganlah buat camtu..geli lah perut mak " terkempes kempes perut maziah menahan geli
" mak..mak letak dua2 tangan mak kat dinding ye..senang sket syam nak sabun ketiak mak " maziah hanya mengikut apa yang di suruh anak kandungnya .
Hembusan nafas maziah semakin lama semakin laju , dia yang menahan kegelian di serta kesedapan itu mula memejam mata. maziah tahu hisyam sengaja membangkitkan nafsunya , dia dapat merasai jari telunjuk hisyam bermain main puting teteknya yang telah mengeras itu, sebenarnya dia boleh sahaja menghentikan kelakuan hisyam, tetapi di sebabkan nafsunya yang sedang bergelora ini semakin lama semakin giler dia hanya membiarkan sahaja. Maziah terasa ada benda mencucuk cucuk punggungnya, tau lah dia yang batang konek hisyam sedang menegang, dia yang taknak anaknya itu bertindak lebih jauh mula memusing dan mengadap hisyam.
" syam kate nak sabun badan mak..tapi kenapa macam lain je mak tengok..? " maziah sudah membuat suara manjanya
" eh..syam sabun mak la ni " hisyam cuba sembunyi niat kotornya tetapi sesaat kemudian dia mula tersenyum bila kedua tangan mak kandungnya itu merangkul lehernya.