Part 6

10K 33 0
                                    


Apa punya majal nasib aku ni..baru aku nak merasa nyonyot tetek cikgu nurul kunci umah pulak takde kat aku..mak aku ni pulak tak tau menyinggah ke mana, takkan kat pasar lagi kot.. dah dapat peluang baik jadi macam ni pulak..

" Ello Mak..kat mana ? ... laaa...cepat sikit, syam takde kunci nak masuk rumah..ermm ok..cepat tau. " hisyam mendengus bosan.

" Kenapa Syam.." tegur cikgu nurul.

" Sorry cikgu..nak masuk rumah kunci pulak ada kat mak saya, terlupa nak amek kat dia tadi..mak saya ni pulak singgah pegi Atm.." jawab hisyam geram.

" Takpela..kita tunggu je la kat sini..bukan lama pun keluar duit tu. " cikgu nurul menepuk manja bahu hisyam....dia tau punca kegeraman anak muridnya tu.

" Emm...cikgu , kita duduk dalam kereta dulu la..ni kurang-kurang 15minit kalau nak menunggu mak saya sampai " sempat aku nak main tetek dia lagi ni..kata hisyam dalam hati.

" Ikut Syam la " mereka bedua pun berjalan ber-iringan menuju ke kereta, sambil itu...jari hisyam sempat mencubit punggung sederhana besar milik cikgu nurul..dan cikgu nurul hanya menjeling manja pada anak muridnya itu.

Di dalam kereta aku hanya melihat cikgu nurul membelek-belek handfone nya..dan menaip sesuatu...mungkin hantar pesanan kat kawan serumah dia...dalam kepala aku ni takde benda lain dari masuk kereta tadi asek terpikir nak pegang tetek dia...Aku yang semakin bernafsu ni terpandangkan peha gebu cikgu nurul...aku perati cikgu nurul masih leka membelek handfone dia...Aku beranikan diri memegang peha cikgu nurul dan mengusap-usapnya lembut. Tetiba cikgu nurul menoleh tengok aku...dia buat macam tadi...hanya jeling manja je kat aku...dia tak menepis atau menolak pun tangan aku yang tengah mengusap peha dia ni...lepas tu aku tengok cikgu nurul masukkan semula handfone dia dalam bag...dia mengalih pandang keluar tingkap...macam tak amek peduli pun yang aku tengah mengusap peha dia...'si puaka ni tak stim ke ' getus hati aku...

Agak lama juga aku mengusap-ngusap peha gebu dan pejal cikgu nurul...bosan pulak aku usap peha si puaka ni lama-lama...kemudian aku cuba pegang tangan dia...aku genggam dan aku letak tapak tangan dia tu kat atas peha aku...Aku toleh pandang muka dia...Aku tengok cikgu nurul hanya diam sambil merenung mata aku dalam...Selepas aku ramas dan mengusap tangannya lembut aku memberanikan diri letak tapak tangan cikgu nurul kat atas bonjolan konek aku yang tengah menegang keras ni...Dan aku pegang tangan dia supaya dia menggengam batang aku dari luar seluar...Bila aku lepaskan tangan dia, Aku tengok cikgu nurul masih lagi menggenggam dan yang lebih menggembirakan, dia mengusap-usap lembut batang aku yang sedang keras dalam seluar ni . Tiba-tiba cikgu nurul menarik tangannya dari mengusap batang aku..

" Syam..syam....kita tak boleh buat macam ni syam...cikgu ni tunang orang..laa...lagi pun syam ni anak murid cikgu..salah apa yang kita buat ni . " cikgu nurul terus menekup mukanya dengan tangan...dia rasa bersalah dan berdosa...dia sebenarnya tewas dengan godaan anak muridnya sendiri...hisyam memang pandai membangkitkan nafsunya...sebelum benteng nafsunya runtuh baik dia pergi dari sini...

Hisyam yang melihat cikgunya itu seperti ketakutan terus memegang wajah cikgu nurul dengan kedua tangannya...dia memandang lama wajah itu.... ' aku kena main wayang sikit ni , ape aku nak buat ni.' keluhnya dalam hati.

" Cikgu..cikgu...pandang syam cikgu..." tangan hisyam masih memegang kedua pipi cikgu nurul...dia memandang wajah cikgunya itu sambil mengusap lembut pipi cikgu nurul.

" Cikgu..dengar ape syam nak cakap ni...syam sayangkan cikgu...kalau cikgu rasa perbuatan kita ni salah...perbuatan cikgu dengan tunang cikgu tu pun salah kan ? syam taknak amek tau hubungan sex cikgu dan tunang cikgu...tapi , selagi cikgu ni belum jadi isteri yang sah pada tunang cikgu tu bermakna hubungan sex cikgu dan dia tu salah..HARAM cikgu.." kau ni dah mengarutkan dah Syam..kutuknya dalam hati.

Rancangan MaziahWhere stories live. Discover now