Şimdi sıçtınız.

142 15 7
                                    

XY KROZOMLULAR.

Kami: bugün ben başlim?

Kiri: efso şeyler gördüm.

Mina: İLK SHİPİM YANYANAYDI.

Deku: Kim KİM??

Ura: oralara hiç gelme yoksa götüne boru değil Demir kılıcı yersin.

Baku; Ne lan?

Sho; ünlü oldum.

Mina; hehehe.

Kami: ow ow söyleyin lan!

Baku; Noluyor amk?  Beyninize bok mu kaçtı.

Sho; Bu kadar saf olma Bakugou.

Deku: sana yanaşarak saflığını kazanmış shoto.

Kiri: Bakubro sen bana derdin herşeyin noldu kii?  😔

Baku; Bişi olmadi ki anlatım Sakat malı!?

Kami; ya deme öyle aaa.

Mina: ay ay Bakubabeee utanmaaa.

Baku; sizin kafanızı ben gidiyorum.

Kiri: gitme lan daha iskender kaynatacaktık.

Telefonu yatağa atıp camdaki yansımasına bakakalmıştı. Cidden yanakları kızarmış mıydı? Sinirle ellerini kaldırıp yanaklarını sıkmıştı. Biraz zaman sonra bu canını acıtınca sinirlenip bırakmıştı. Telefonundan Uygulamaya girip bakmıştı.

Boktansaç
Çevrimiçi

Rakunsalağı
Çevrimiçi

47 krozomlu Yarım.
Çevrimiçi

Kaşar Deku
Çevrimiçi

....

'piçe bak aktif hala.' Sırıtıp uygulamayı güncelden silmişti. Derin nefes alıp, kalkıp odadan çıkmıştı. Aşağı inip mutfağa ilerlemişti. Lanet karnı zamanında acıkmıştı. Buzdolaba bir bakış atıp ona yönelmişti. Kapağı açıp bir bakmıştı. Salam, peynir, kaşar alıp kapağı kapatmıştı. Sırıttı. Kaşar diyince aklına hemen Deku geliyordu çünkü. Tezgaha koyup ekmeği almıştı. Geri altına tahta koyup ortadan ikiye kesmişti. Farkında değildi o sadece karnını düşünüyordu. Derin nefes aldı.

Birden belinde iki el hissedince ani refleksle kafasını yana çevirmişti. Kırmızı çilek kokan saçları gözlerine girince gözlerini kapatmış kaşlarını çatmıştı. 'Bakugou, ne yapıyorsun burada?' Melezin sesi tok ve gür gelince yanakları daha deminki hisse kapılmasına sövmüştü. 'Sence ne yapıyorum yarım piç!?' dedi. Melez kaşlarını çatıp elini sarının çenesine koyup tam çevirmişti. 'Bence artık başka isimle seslenmelisin, Bakugou.'
Kızaran yanaklarını aldırmadan iki çift renkli gözlere bakıyordu. Melez hafif gülümseyip elindeki bıçağı alıp onun yemeğine yardım etmeye başlamıştı. Sarılı şaşkın ama hala hislerini kabullenmemiş şekilde çilek vanilya ağır kokulu bir temaya hasret kalmıştı.

Biraz zaman sonra güzel sandviç elde etmişti. Sarılı hala kendine küfür ediyordu. Melez tezgaha oturmuş Sarılıya sırıtıyordu.
'E yesene Bakugou?' demişti gevşek gevşek sırıtarak. 'Sanane lan yarım piç!' melez dudak büzüp gözünü kırpmıştı. Sarılı göz devirerek sandviçe aç aç bakıyordu. Lanet olası. Acıkmıştı baya. Bir yandanda meleze bakıyordu. En sonunda sandalyeye oturup yemeye başlamıştı. Tadı çok güzeldi. Kolay işleri becermekdense zor ve pratik işlerde ustaydı kendince. Geri telefonunu alıp uygulamaya bakmıştı.

XY KROZOMLULAR.

Kiri; aqamlar ben mi yanlış görüyorum yoksa pomerian ve melez yiyişiyormu?

Kami: çaktırma be..

Sero; İkiside aktif değiller. Shh ölmeden son kez.

Mina: ayayay! Ochakonun yanina giderken gördüm! Shoto sandviç yapmışşş!

Kiri: ooo aşçı babapro

Kami: bi zahmet, elinden bal alıyor.

Sero; senin ağzından akmasın.

Sho:😊

Deku: şimdi sıçtınız.

S#kukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin