ÇAT

131 10 4
                                    

ŞALGAMLI DÖNEKLER

Deku: en iyi grup ismi.

Sero: dönek miyiz lan biz?

Baku; ben dışında evet.

Kami: sensiz olmazzz.

Kiri: götü yemiyor dönek olmaya boşverelim ;D.

Baku; tabi alındım.

Sho; neye alındın?

Sero; sana alındı mı sandın..

Deku; o gerçekten Mamalak..

Kami: siz çok düzsünüz, her neyse..

Mina: abi sabah sabah? Neyin kafası..bu LAN GRUBUN İSMİ NE?

Kiri: alınma pamuk şekerim.

Kami: Hıııı.

Deku; *ses kaydı* HUGAAG PUG.

Baku; Resmen...ekrana leşini bıraktı..

Kami; *ses kaydı*=Anırıyor.

Kiri: Helal helal.

Sero; ekranimi domestosa sokucağım beyler bayanlar..

Kami; shoto aktif ama yazmıyor. Piç kiminle konuşuyorsun on saat?

Sho; on saat olması şuan namaza yoldan dönmüş olurdum kaminari. Hem aktifim evet?

Kiri; Bakubroda yazmıyor...

Mina: acaba sanal mi sevişiyorlar?

Sho; ...

Mina'ya yanıt verir;
Baku; aramıza sende gel. Çoğalırsın.

Mina:...

Sho; İyide Bakugou..ben gay'ım?

Baku; sen put gibi durursun o zaman!

Kiri: romandan komediye sexse dönen bir flim mi izliyoruz ne?

Kami; ehehe bakışını yedim...
İletilmedi. Silindi.

Deku; bak ya bana yakalandın gene.

Kami; sus sus amip böceği..

Deku; ayıp kız..

Kiri; kız anandır.

Baku; sen erkekten çıktığın belli...

Ortama Gülen ama odalarında tek tek olan arkadaşlar sırıtarak ekrana bakıyorlardı. Kızıllı telefonu bırakıp aynayadan yanaklarına bakmıştı, kızarmışmıydı? Nedeni neydi? Hafiften iç çekip yatağa uzanmıştı. Bu sırada Kül sarılı onla ilgili mesajlara saydırıyordu. Hemde bağıra bağıra. Tam bir ses daha gelicekken kapı açıldı ve o yöne doğru kafasını çevirdi. Ve melezi görünce kaş çattı. Neden her sikten sonra ciddi ciddi bu odasına geliyordu?
'Bakugou, neden minayı ekledin?' dedi meraklı bakışlarıyla. Gülmeyi tutamayan kül sarısı anırmaya başlamıştı. Anlamayan Melez dudak büzmüş daha da yanaşmıştı.
'O-olduğun yerde dur! Seni piç. Ekledim ne olmuş?' melez dikdik bakmayacak halde olmadığı için kaş çatıp Kül sarılının yanına doğru ilerledi. Ona gelen Meleze karşı yastığını aldı. Hiç hoşuna gitmemişti bu.
'Oi! Siktir git!' desede Melez kendini onun üstüne bırakmıştı. Altında kalan kül sarılı şaşkın şaşkın ona bakıyor, her ayrıntıya şahit oluyordu. 'Bir kızı sevmediğini bende biliyorum. Neden yalan söyledin?' dedi.

Kül sarılı kaş çatıp;
'Sen neden bunu çok taktın?' dedi. Melez sinirlenmişti sebebsizce. Neden sinirlendi? Neden bu duruma çok taktı? Ve önemlisi. Neden bu pozisyondalarken çok rahat ve keyifli izliyordu? Gözleri atleti karışmış göğüs dekortesine kaydı. Yoktu ama öyle bir şekil almıştı ki. Delirceğini hissetti. Isırmak öpmek istedi sıcak tenini. Ama dayak yeme riski daha fazlaydı. Onu izleyen Kül sarılısı kızarmış sinirle depelenmeye başlamıştı. Bu melezi dahada çıldırtmıştı. Göğüsleri dolgun olduğu için hafiften sarsılınca sallanıyordu. Eğildi ama kendini tutmaya çalıştı.
'Oİ! N-NEREYE BAKIYORSUN. VE ARTIK YETMEDİMİ?' Dedi. Melez sırıttı, biraz daha eğilmek istedi. Kül sarılı saçlarından tutmuş sertçe yukarı çekmişti. Bu acıyla katlanan Melez sertçe hirlayıp ona sert bakmıştı Anlığına. Kül sarılı baskın gözleri görünce kalbine bir ağrı oturmuştu. Lanet olsun diyerek homurdanmıştı. Zaferi hisseden Melez Sırıtıp daha da yaklaşmak istedi.
'Uykum geldi!' melez somurtup dikdik baktı ona. Kül sarılı rolünü gerçekleştirmek için esneyip yana döndü. Melez gözleri aşağı gelince yan duran olgunlara baktı. Geri sinirle başını yukarı kaldırıp. Kendini sakinleştirmeye çalıştı. Kül sarılı kulaklarına kadar kızarmıştı üstündeki melezin gitmesini bekliyordu. Ama gitmiyordu. 'Ne oldu, Bakugou?'

S#kukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin