1. Bölüm

955 18 0
                                    

Jimin 

Sonunda başarmıştım , sonunda kaçabilmiştim babamın yanından saat gece 5  civarlarıydı size hemen kendimi anlatayım: Ben jimin, 18 yaşındayım ve  babamdan kaçıyorum çünkü little space hastalığına sahip olduğum için ve erkeklerden hoşlandığım için  babamdan hem psikolojik hemde fiziksel şiddet görüyorum.

Annem ise iki sene önce ölmüştü kanser hastasıydı zaten onu ne kadar kurtarmak istesemde kurtaramamıştım. O gün o gündür babamdan şiddet görüyorum.

Annemin ölmesini bana bağlıyordu ama sonunda kaçabilmiştim ondan kesin evde çok içtiği için sızıp kalmıştır. Yokluğumdan haberi bile yoktur. Boş sokakta yürüyorum ağzımda ki emziğim vardı parka gidecektim. Yavaşça parka doğru yürüdüm ama bir şey farkettim. Parkın hemen karşısında siyah giyinmiş adamlar vardı fazla takmadım ve yürümeye devam ettim.

Parktaki bankalardan birine üstünde little yazan emziğimle oturduğumda, yanıma tatlı bir kedi yaklaşmıştı hemen kucağıma alıp sevemeye başlamıştım. Ardından ise bir silah patlama sesi gelmişti. Hemen o tarafa baktım ama tam o sırada kedi kucağında inip kaçmıştı bende hemen onu takip etmiştim.

"Hey dur nereye gidiyorsun kedicik ?" dedim. Ve ben kediyi takip etmeye koyuldum. Ama bir anda çarptığını sert birşeyle yere düşmüştüm kafamı o kadar sert çarpmıştım ki gerede sert düşmüştüm ve yere sert düşündüğüm içinde başım kanamaya başlamıştı elimi başımın arkasına açtığımda gördüğüm kanla donup kalmıştım.

Bir süre sonra gözlerim dolmuştu ve o an küçük alanıma geçeceğimi anlamıştım. Gözlerim gittikçe doldu ve göz yuvalarımdan taşmaya başladılar.  Yavaş yavaş sesli ağlamaya başlamıştım o kadar çok ağlıyorum ki önüme birinin çöktüğünü bile farketmemiştim. Konuşmaya başlayınca farkettim önümdeki adamı. "Merhaba küçük iyi misin başına bakmamı istermisin?"  diye  sormuştu. Bende hemen " hyuyng lüffen başımı iyileştiyiymisin?" dedim.

Adam benim sesimi duyduğunda şaşırmışa benziyordu ama hemen ardından gözleri yerdeki emziğimi bulduğunda ne olduğunu anlamıştı.
"Seni iyileştirmek için evimize gelmen gerekiyor bizimle gelmek ister misin?"dedi. Bende hemen kafamı salladım.

Adam beni hemen kucağına alıp diğer adama kafasıyla arabayı işaret etmişti adamda hemen kapıyı açmıştı ve biz bindikten sonra yanımıza oturmuştu ben hala adamın kucağında yan bir şekilde yatıyordum. Kafam yüzünden bilincin yavaşça kapanmaya başlamıştı en son hatırladığım şey ise saçlarımdaki eller oldu.

□□□□□□□□□□□□□□□□□

Uyandığımda nerede olduğumu bilmiyordum ama camdan gelen güneş sayesinde öğlen saatleri olduğunu anladım. Başım ölesiye ağrıyordu. Hemen yattığım yataktan kalkıp kapıya ulaştım.

Kapıyı yavaşça açtım ve merdivenlere doğru yol aldım. Yavaşça merdivenlerden inmeye başladım. Görünüşe göre bu ev kiminse baya varlıklı birinin olmalı. Aşağıya inerken yanıma yanıma bir tane hizmetli elbisesi giyen kadın geldi."uyanmışsınız efendim Bay kim ve Bay jeon sizi bekliyorlar"dedi . Dediği kişileri tanımasamda kadını yavaşça takip ettim.

Kadın büyük bir kapının önüne geldiğinde kapıyı tıkladı ve içeriden bir "Gel" sesi geldi. Kadın hemen içeri girip " efendim misafiriniz uyandı " dedi ve beni içeriye soktu. Içeriye girdiğimde karşımda iki adam vardı. Hatırladığıma göre bana yardım eden adam şöyle dedi "Günaydın gel böyle ve otur." Dedi bende hemen onun yanına oturdum çünkü karşımdaki tanımadığım adam biraz korkunç gözüküyordu.

ardından yanımda bir ses duydu" Merhaba ben jungkook, Jeon jungkook" dedi. Bende hemen ardından" Merhaba efendim ben jimin, Park jimin tanıştığımız'a  memnun oldum efendim ve bana yardım edip evinize kadar getirdiğiniz için teşekkür ederim "  dedim hemen. Sonra önümdeki oturan korkunç adam konuşmaya başladı.

" merhaba jimin ben Taehyung, Kim taehyung tanıştığıma memnun oldum ve ayrıca teşekkür etmene gerek yok asıl biz özür dileriz orada öylece dikilmemeliydik senide korkuttuk ama öğrenmek istediğimiz birşey var. Neden o saatte sokkaktaydın ve gerçekten little space misin? " dedi.

O an neden korktuğumu söylesem mi soylemesem mi diye düşünüyordum hiç böyle bir soru soracaklarını düşünmemiştim ve ayrıca karşımdaki taehyung hyung o kadarda korkunç değilmiş sesi çok tatlıydı.

Ageplay vminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin